اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مرند در گفت‌وگو با فارس:

9 دی نقطه آغاز بین‌المللی شدن انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مرند گفت: 9 دی نقطه آغاز بین‌المللی شدن انقلاب اسلامی بود که چهره جدیدی از یک حادثه بزرگ در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی رقم زد.

9 دی نقطه آغاز بین‌المللی شدن انقلاب اسلامی بود

علی قویدل امروز در حاشیه بازدید از رزمایش گردان‌های امام حسین (ع) که با شرکت نیروهای بسیجی گردان امام حسین (ع) در منطقه پادگان عملیاتی قدس سپاه ناحیه مرند برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرند اظهار کرد: این یک پدیده الهی است که اگر در هر زمانی مردم برای رسیدن به اهداف الهی خود از تمام مادیات زندگی دست برداشته و فقط به خاطر رضای خدا حرکت کنند هیچ دشمن داخلی و خارجی نخواهد توانست این انسجام مردم را خدشه‌دار کند.

وی افزود: بسیج به‌عنوان یک نیروی قوی و مردمی برای تداوم انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکرده و بدون چشم‌داشت در تمام صحنه‌های انقلاب با الهام گرفتن از رهنمودهای حضرت امام و پیروی از بیانات مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان را در هر زمان خنثی کرده و این یک معجزه الهی است که در بطن انقلاب ریشه دارد و هرگز گسستنی نخواهد بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه مرند با اشاره به فتنه سال 88 که اهداف اصلی دشمنان را برملا کرد، گفت: انقلاب اسلامی نشات گرفته از مکتب سالار شهیدان امام حسین (ع) بوده و هر چه برای تداوم انقلاب لازم باشد مردم بزرگوار ما دریغ نمی‌کنند.

وی اظهار کرد: در فتنه‌ای که از خارج از کشور فقط برای براندازی نظام اسلامی تدارک دیده شده بود، همگان دیدند که چطور مردم به میثاقی که با شهدا، امام راحل، ولایت فقیه و رهبری بسته بودند، وفادار ماندند.

قویدل تصریح کرد: فریب‌خوردگانی که در این روز به مقدسات و آیین‌های مذهبی اسلامی بی‌حرمتی کرده بودند به دست خود مردم مهار شدند و رسوایی بیشتر دشمن و هم‌پیمانانش در داخل و خارج از کشور رقم خورد.

وی، از آمادگی کامل مقابله با هرگونه تهدیدات دشمنان داخلی و خارجی خبر داد و گفت: به پشتوانه یک نیروی قوی مردمی در قالب بسیج که نشان از اقتدار نظام و وفاداری مردم به اسلام و رهبری است، آماده مقابله با هر تهدیدی هستیم.

 

قویدل گفت: در طول بیش از 33 سال از عمر پربرکت انقلاب، دشمنان خارجی و داخلی خیلی تلاش کردند تا مردم را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کنند که در این راه هشت سال دفاع مقدس، تحریم‌های اقتصادی، تهدید و جنگ نرم  را برای رسیدن به اهداف شوم خود اجرا کردند.

وی تاکید کرد: اما به دلیل هوشیاری ملت ایران مایوس شدند که این نشانه اقتدار در سایه همت مردم و حضور بسیج در مراحل حساس انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه مرند افزود: تا زمانیکه این انقلاب به دست صاحب اصلی یعنی حضرت بقیه‌الله سپرده شود، مردم به عنوان پشتوانه اصلی این انقلاب همچنان یار و یاور رهبری و مسئولان بوده و دشمنان هم نخواهند توانست به اهداف شوم خود برسند.

وی تاکید کرد: مردم همیشه بیدار ایران اسلامی با تمام توان و با هوشیاری از دستاوردهای انقلاب حفاظت و حراست کرده و اجازه نخواهند داد فتنه سال 88 دوباره تکرار شود.

انتهای پیام/60009/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول