اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان:

9دی پایبندی مردم را به اسلامیت نظام ثابت کرد

خبرگزاری فارس: مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: حماسه 9 دی ثابت کرد که مردم ایران اسلامیت نظام را قبول دارند و برای حفظ آن به میدان می‌آیند.

9دی پایبندی مردم را به اسلامیت نظام ثابت کرد

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: اسلامیت نظام در روز 9 دی دفاع شد و به این دلیل این روز ماندگار است.

وی با اشاره به شرایط زمانی پیش از واقعه 9 دی افزود: مردم از هتک حرمت به عاشورا بسیار خشمگین بودند و با اشاره رهبری معظم انقلاب در خیابان ریخته و بساط فتنه‌گران را جمع کردند.

بلک با اشاره به اینکه مردم جلوتر از برخی خواص در میدان حضور داشتند، تاکید کرد: مردم حضوری پررنگ در جامعه داشتند و به این دلیل دشمن از هرگونه تحرک دیگری مایوس شد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان خاطر نشان کرد: سران فتنه استبداد رای داشتند و تلاش داشتند که سخن خود را که برگرفته از برخی اظهار نظرهای جاهلانه و خارج از کشور بود به جامعه القا کنند و به این دلیل در امورات خود درماندند.

بلک در ادامه تاکید کرد: مردم چیز دیگری را انتخاب کرده بودند و سران فتنه به انتخاب مردم بی‌احترامی کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم در بهترین زمان به خیابان‌ها آمدند، افزود: زمان شناسی مردم ایران مثال‌زدنی است و به این دلیل باید این هوشیاری را بارها تحسین کرد.

وی با اشاره به نقش رهبری در مشخص شدن اوضاع در شرایط فتنه تاکید کرد: رهبری معظم انقلاب با تدبیر هدایت صحیح شرایط توانستند چهره فتنه‌گران را در جامعه مبرهن کنند.

انتهای پیام/72006/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول