اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

حماسه 9 دی نشان از بلوغ سیاسی مردم دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه گلپایگان گفت: حماسه 9 دی نشان از بلوغ سیاسی مردم دارد و سبب پیوند ناگسستنی بین امت و رهبری شد.

حماسه 9 دی نشان از بلوغ سیاسی مردم دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی در نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته که در مسجد جامع برگزار شده بود، اظهار کرد: 9 دی‌ماه روز بصیرت امت قهرمان ایران اسلامی بود و بزرگ زرینی بر تاریخ انقلاب اسلامی افزوده شد.

وی با بیان اینکه در روز 9 دی‌ماه 88 آزمون بزرگی برای ملت ایران اتفاق افتاد، تصریح کرد: در این روز ملت ایران نشان دادند که اهل کوفه نیستند و می‌دانند در شرایط بحرانی زیر علم چه کسی بمانند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان با تأکید بر اینکه در 9 دی‌ماه 88 شاهد ریزش و رویش در انقلاب اسلامی بودیم، یادآور کرد: در این روز غبارها کنار زده شد و دوست از دشمن شناخته شد و مردم نگذاشتند کوچک‌ترین خدشه‌ای بر بدنه نظام وارد شود.

وی ادامه داد: حماسه 9 دی‌ماه بار دیگر انقلاب اسلامی را در برابر فتنه‌ها بیمه کرد.

اسماعیلی حماسه 9 دی را نشان از بلوغ سیاسی مردم برشمرد و گفت: حماسه 9 دی سبب پیوند ناگسستنی بین امت و رهبری شد و خط بطلانی بر توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان کشیده شد.

وی افزود: اگر حماسه 9 دی اتفاق نمی‌افتاد، ملت به سرنوشت مردم بی‌بصیرت کوفه دچار می‌شدند.

خطیب جمعه گلپایگان اظهار کرد: دشمن سیلی خورده و استکبار جهانی در کمین نشسته است و به دنبال کسب فرصت است که در خواص نفوذ کرده و نقشه‌های خودش را عملی کند و در شرایط کنونی این وظیفه آحاد جامعه است که مراقب ترفندهای دشمن نباشیم و آب به آسیاب دشمن نریزند.

وی با بیان اینکه باید همراه در سنگر امام و ولایت فقیه حضور داشته باشیم، یادآور کرد: افرادی که پست‌های کلیدی کشور در دستشان است، باید مراقب باشند و از راه ولایت فقیه و رهبری دور نشوند.

انتهای پیام/63014/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول