اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حزب موتلفه اسلامی فارس:

9 دی تجلی اراده خدا بود

خبرگزاری فارس: حزب موتلفه اسلامی فارس در بیانه‌ای یوم‌الله 9 دی را تجلی اراده اللهی دانسته که از آستین ملتی دل‌شکسته از نفاق فتنه‌گران، بیرون آمد و طومار تزویر مدعیان دروغین دیروز را در هم پیچید.

9 دی تجلی اراده خدا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در بیانیه حزب موتلفه اسلامی استان فارس آمده است: اگر چه تلخی ظهر عاشورای 88 و اهانت فتنه‌گران به ساحت مقدس سالار شهیدان تا ابد در کام ملت ایران می‌ماند، اما 9 دی برای باری دیگر حقیقت پیوند میان این ملت و ولایت را به رخ جهانیان کشید و بر تمام نقشه‌های مزورانه اربابان فتنه، برای جدا کردن صف ملت از خط امام و رهبری، مهر باطل نشاند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: بی‌شک این پیوند جاودانه میان امت و امامت و  ولایت رمز بقای این انقلاب گران‌بها و عامل اصلی ایستادگی این ملت در برابر انواع هجمه‌های دشمنان در برهه‌های مختلف بوده است.

حزب موتلفه اسلامی استان فارس ضمن بزرگداشت این روز عظیم  و حماسه‌سازان جاوید آن، افزوده است: با توجه به شرایط حساس کنونی، از تمام دلسوزان نظام، می‌خواهیم که مانند گذشته تمام تلاش خود را برای خدمتگذاری به این ملت شریف مصروف دارند و به ویژه در عرصه‌های مختلف اقتصادی، گام‌های بلندتری در رفع مشکلات پیش روی مردم بر دارند.

در بخش دیگری از این بیانیه خاطرنشان شده است: بی‌شک حزب موتلفه اسلامی نیز مانند سایر جریان‌های اصولگرا، در لبیک به ندای رهبر عظیم‌الشان انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای، پشتیبان تمام مسئولان در مسیر خدمتگذاری به ملت است.

حزب موتلفه اسلامی استان فارس در این بیانیه از تمام کسانی که  فریب فتنه‌گران را خوردند و اکنون مدعی این هستند که از کار خود پشیمان شده‌اند، خواسته است که با پررنگ کردن مرز خود با فتنه‌گران و حامیان خارجی آنان، راهی برای بازگشت دوباره به صف مردم بیابند چراکه بی‌شک سکوت و همراهی دوباره آنان با فتنه و فتنه‌گران در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت و برای همیشه آنان را به بایگانی تاریخ می‌سپارد.

در ادامه این بیانیه حزب موتلفه اسلامی استان فارس، ابراز داشته است که در آستانه اربعین حسینی، بار دیگر همراه با ملت غیور و ولایتمدار ایران بیعت مجدد خود را با رهبری معظم انقلاب اعلام داشته و از مردم بصیر ایران می‌خواهد تا با حفظ وحدت و آرامش خود، توطئه استکبار جهانی و حامیان فریب خورده آنها در داخل و خارج از کشور که سعی در ایجاد اختلاف در بین اقشار مختلف مردم را دارند، خنثی کنند و با گرامیداشت سالروز نهم دی ماه، پایبندی خود را به ولایت و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی نشان دهند.

انتهای پیام/2448/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول