اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

9 دی تولد دیگر انقلاب/ درایت رهبری چشم فتنه را کور کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین زهرا با بیان اینکه 9 دی تولد دیگر انقلاب اسلامی است، گفت: درایت رهبری چشم فتنه را کور کرد.

9 دی تولد دیگر انقلاب/ درایت رهبری چشم فتنه را کور کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام همایون زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بویین‌زهرا با اشاره به مناسبت یوم الله 9 دی ماه سال‌روز حماسه مردم ایران اسلامی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار داشت: در این روز مبارک خداوند متعال سایه خویش را بر ملت ایران ارزانی داشت و آن را تبدیل به روز الهی کرد.

امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا افزود: قرآن کریم می فرماید: "و ذکر هم بایام الله" و این روز نقطه عطفی شد در تاریخ انقلاب اسلامی برای تمامی دوران‌ها و عصرها است.

وی با تبریک و گرامیداشت حماسه با شکوه 9 دی تصریح کرد: در این روز در سایه‌ درایت، صبر و همچنین هدایت‌های رهبری همراه با بصیرت عمیق مردمی چشم فتنه و انحراف کور شد و کودتایی که به ظاهر اعتراض به نتیجه آرای انتخابات سال 88 بود نیز از بین رفت.

امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا عنوان کرد: پس از 22 بهمن ماه 57 در 9 دی ماه 88 انقلاب اسلامی تولد دیگری یافت و امروز بر همه‌ افراد دارای تریبون اطلاع‌رسانی و نیز مسئولان بزرگترین رسالت این مهم است که همواره به تبیین و همچنین تثبیت این حادثه‌ بزرگ پرداخته و در این راستا گام بردارند.

زرینه با گرامی‌داشت 12 دی ماه هم‌زمان با آغاز سال 2013 به عنوان سال جدید میلادی ابراز داشت: سال جدید مسیحیت را به تمام مسیحیان در داخل کشور و در سراسر دنیا تبریک می‌گوییم.

وی اظهار امیدواری کرد: در سال جدید مسیحیان با تبعیت از رهنمود‌های حضرت عیسی مسیح (ع) همچون آن حضرت در مقابل ظلم ایستاده و مانع از پایمال شدن حقوق و شخصیت خویش شوند.

امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به 13 دی ماه سال‌روز ابلاغ پیام تاریخی امام خمینی (ره) به گورباچوف رهبر شوروی سابق در سال 67 تصریح کرد: رهنمود‌ها و سخنان حکیمانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی همواره شاخص حرکت و بیداری ملت رشید ایران اسلامی قرار داشته و نظام اسلامی را از انواع خطرات و توطئه‌ها حفظ می‌کند. 

زرینه با بیان اینکه 14 دی‌ماه به عنوان آغاز هفته جهاد کشاورزی نام‌گذاری شده استٰ، خاطرنشان کرد: این هفته را به تمام زحمت‌کشان عرصه کشاورزی تبریک گفته و امیدواریم با تلاش آنها زمینه برای اقتدار اقتصادی کشور روز به روز فراهم و مهیاتر شود.

وی پیرامون 20 ماه صفر روز اربعین حسینی و لزوم قرائت زیارت مخصوص حضرت ابا‌عبدالله در این روز خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت در برابر طوفان تبلیغاتی دشمن از بزرگترین درس‌های اربعین است که لازمه توجه به آن نیز بسیار مهم است.

انتهای پیام/77005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول