اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس:

9 دی روز نمایش بصیرت ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس گفت: 9 دی روز نمایش ایمان و بصیرت ملت ایران در مقابل فتنه بود و این روز در تاریخ ایران اسلامی ماندگار است.

9 دی روز نمایش بصیرت ملت ایران بود

سید قدیر رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس افزود: مردم ایران زمانی که توهین به مقدسات توسط فتنه‌آفرینان را مشاهده کردند، بدون اینکه اعلامی رسمی صورت گیرد به صورت خودجوش به خیابان‌ها آمدند و حماسه 9 دی را به وجود آوردند.

وی ادامه داد: این حرکت خودجوش و مردمی خواب خوش دشمنان را زائل و توطئه‌های آنها را خنثی کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس ثمره گفتمان انقلاب را نظام سیاسی اسلام دانست و اظهار داشت: مناظره بین گفتمان انقلاب و غرب که از بهمن 57 شروع شد با حضور حماسی ملت در روز 9 دی‌ ماه و با پیروزی گفتمان انقلاب به پایان رسید.

وی بصیرت، دشمن‌شناسی و امامت دینی را پایه‌های حماسه 9 دی ذکر و خاطر نشان کرد: این حماسه چون 22 بهمن، 15 خرداد و روز قدس در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ماندگار شده چرا که از همان تفکر عاشورایی نشأت می‌گیرد و انقلاب اسلامی با شعار عاشورا شروع، تثبیت گردیده و ادامه دارد.

رضایی حماسه 9 دی را ایستادگی ملت در برابر تهاجم و هتاکی‌های دشمنان به اعتقادات و تفکرات آنها به برکت روشنگری و هدایت مقام معظم رهبری عنوان و تصریح کرد: بزرگ‌ترین دستاورد این حماسه پیوند بین امامت و امت و بیعت دوباره ملت با مقام ولایت بود.

وی در پایان گفت: حماسه 9 دی نماد بصیرت و میثاق امت با ولایت است و بزرگداشت سالانه این واقعه به معنای تجدید میثاق و بیعت مجدد مردم با نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/2296/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول