اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد مرکزی 9 دی:

هدف دشمن برگزاری انتخاباتی سرد در فضایی امنیتی است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی با بیان اینکه دفاع مقدس، مصونیت نظامی و 9 دی واکسینه‎سازی برابر براندازی بود، گفت: هدف دشمن، برگزاری انتخاباتی سرد در فضایی امنیتی است.

هدف دشمن برگزاری انتخاباتی سرد در فضایی امنیتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏محمد نائینی در همایش بزرگ «9 دی» بخش مرکزی تهران که با حضور امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه پردیس و بومهن، شهردار پردیس، شماری از مسئولان محلی و جمع کثیری از مردم در مسجد «الغدیر» پردیس برگزار شد، اظهار داشت: حماسه مردم در 9 دی حامل این پیام بود که امکان فروپاشی کشور از درون وجود ندارد.

وی ادامه داد: نمونه این پیام‏ها در هشت سال دفاع مقدس از سوی امت اسلامی ایران با این مضمون که امکان براندازی کشور از طریق نظامی وجود ندارد، نیز به دشمن منتقل شده بود.

نائینی اضافه کرد: با خلق حماسه 9 دی همه باورهای دشمن نسبت به توانایی‏های خود در زمینه‏های برنامه‏ریزی، فتنه‏گری‏ و تحریم اقتصادی در هم شکست.

*تغییر موازنه قدرت بعد از حماسه 9 دی

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی، تغییرات اساسی در موازنه قدرت در منطقه و جهان بعد از 9 دی را از جمله دستاوردهای بزرگ این روز تاریخی دانست.

نائینی تصریح کرد: تحولات ناشی از این حضور مردم مقابل فتنه‏گران مانند انقلاب اسلامی تنها به مرزهای جغرافیایی کشورمان منحصر نشد و اثری بزرگ همچون بیداری اسلامی را رقم زد.

وی اضافه کرد: امروز دشمنان، سیاست انتقام از مردم حاضر در راهپیمایی 9 دی را در قالب تشدید تحریم‏ها هدف برنامه‏های خصمانه خود قرار داده‏اند.

*تدبیر رهبر فرزانه انقلاب برای ریزش‏های حداقلی

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی، رهبری را مهم‏ترین ستون جامعه اسلامی و همچنین بزرگ‏ترین هدف دشمنان برای خدشه وارد کردن به این جایگاه رفیع دانست.

نائینی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در حماسه 9 دی نشان دادند که به طور کامل قدردان نعمت ولایت هستند و برای پشتیبانی از این جایگاه رفیع به میدان آمده‏اند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری خالق اصلی حماسه تاریخی 9 دی بودند، خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب با بسترسازی، جامعه را برای حرکتی بزرگ آماده و مهیا ساختند.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی افزود: ایشان با فتنه 88 مقابله‏ای نرم داشتند؛ بسیاری توصیه می‏کردند که با سران فتنه برخورد سخت شود، دستگیر و اعدام شوند؛ اما معظم‏له با صبوری، رهبری الهی و درایت بی‏نظیر بر جذب حداکثری و ریزش حداقلی تأکید فرمودند.

*هدف دشمن، برگزاری انتخاباتی سرد در فضایی امنیتی است

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی گفت: دشمن به دنبال برگزاری انتخابات آتی در فضایی سرد، امنیتی و غیررقابتی است.

نائینی تصریح کرد: قطعاً کسانی که اقدامات امنیتی داشتند، طراحان فتنه بودند و این جریان را مدیریت کردند، صلاحیت حضور در انتخابات آتی را نخواهند داشت.

وی اضافه کرد: تجربیات گذشته گواه آن است که انتخابات در جمهوری اسلامی ایران همواره رویدادی پرشور و رقابتی بوده و هست.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی افزود: از این رو، نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور گروه‏های مختلف سیاسی دارای سلایق مختلف اما فعال در چارچوب‏های قانونی تعارضی ندارد؛ ولی کسی که اقدام امنیتی داشته، مرزهای خود را با دشمنان مشخص نکرده، خط‌مشی آن همچنان به سوی آمریکا است، بیداری اسلامی را قبول ندارد و به دنبال القای وجود وضع بحرانی در کشور است، جایی در انتخابات ندارد.

نائینی ادامه داد: باید همه مقابل چنین افراد و گروه‏هایی هوشیار باشیم؛ چراکه انتخابات آتی کشور فرصتی برای افزایش قدرت نظام اسلامی است.

*جاسوسی 11 سفارتخانه غربی در جریان فتنه 

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی، جاسوسی 11 سفارتخانه کشورهای غربی در جریان فتنه 88 را از دیگر نمونه‏های دخالت‏های این کشورها در این رویداد خواند.

نائینی تصریح کرد: برخی از این سفارتخانه‏های غربی از جمله انگلستان در خصوص اموری نظیر جمع‏آوری اطلاعات، برگزاری نشست با نخبگان سیاسی، جاسوسی و حتی دخالت تا سطح حضور در بخش‏های عملیاتی شرکت داشتند.

وی اضافه کرد: در آن روزها، شبکه‏های اجتماعی، رسانه‏های وابسته به غرب، دفاتر ویژه براندازی، کانون‏های تئوریزه‏سازی، سرویس‏های امنیتی و در یک کلام همه توان استکبار بر فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران معطوف شده بود.

*9 دی، روز مقابله عاشوراییان با عاشوراستیزان

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی، این روز را یوم‏الله مقابله عاشوراییان با عاشوراستیزان خواند و گفت: رهبر فرزانه انقلاب چندی قبل در پاره‏ای از بیانات گران‏سنگ‏شان فرمودند که «عاشورا در فتنه 88 به کمک مردم آمد».

نائینی تصریح کرد: برگزاری راهپیمایی بزرگ 9 دی در دستان کسی نبود؛ بلکه شاخص‏هایی مانند اراده الهی، روح ولایت و حضرت اباعبدالله ‏الحسین(ع) این حرکت را راه‏اندازی و هدایت کرد.

وی اضافه کرد: در این بین، عاشورا نقشی تعیین‏کننده در خلق حماسه 9 دی داشت؛ مبارزات علیه رژیم ستم‏شاهی، پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و در یک کلام همه ابعاد نظام مقدس جمهوری اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشورایی است.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی افزود: در انتخابات 88 بعد از فضاحت فتنه‏گران در روز عاشورا مردم برای دفاع از این فرهنگ درآمیخته با انقلاب اسلامی و حمایت از ولایت فقیه برای انجام امری سلبی پا به میدان حماسه گذاشتند.

*چاپ 500 عنوان کتاب با موضوع جنگ نرم در کمتر از 3 سال

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی از چاپ 500 عنوان کتاب با موضوع جنگ نرم در کمتر از سه سال اخیر خبر داد.

نائینی تصریح کرد: حماسه 9 دی رابطه امت و ولایت و باور به وجود جنگ نرم طراحی ‏شده از سوی دشمن را تقویت کرد.

وی اضافه کرد: امت بصیر و بیدار ایران اسلامی به این نتیجه رسیده‏ است که دشمنان تنها از راه جنگ در پی براندازی نظام نیستند.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی افزود: در تاریخ 20 ساله قبل از فتنه که رهبر فرزانه انقلاب از تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم سخن به میان می‏آوردند تنها سه کتاب در این خصوص تولید شد اما در سه سال اخیر 500 عنوان کتاب با موضوعاتی مانند 9 دی، جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و جریان فتنه تهیه و تولید شده است.

انتهای پیام/2568/ع40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول