اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابهار:

حماسه 9 دی، طومار فتنه‌گران را درهم پیچید

خبرگزاری فارس: امام جمعه چابهار گفت: مردم مسلمان و ولایی ایران اسلامی با خلق حماسه نهم دی‌ ماه، طومار فتنه‌گران و آشوبگران را درهم پیچیدند.

حماسه 9 دی، طومار فتنه‌گران را درهم پیچید

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی در جمع نمازگزاران و مردم مؤمن چابهار در مسجد امام حسین (ع) این شهرستان فرارسیدن اربعین سالار و سرور شهیدان را تسلیت گفت و اظهار داشت: انسان با کنترل هوای نفسانی می‌تواند به جنگ باطل رود لذا مردم ایران هم در نهم دی ماه سال 88، به دنبال فتنه و آشوب عده‌ای فریب خورده با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری توانستند با بصیرت به جنگ و مقابله با آشوبگران و فتنه‌گران بپردازند.

وی به خطبه‌هایی از حضرت علی (ع) در نهج‌البلاغه اشاره کرد و افزود: تشخیص بین حق و باطل امری مشکل و سخت است اما مردم با بینش و بصیرت توانستند فتنه سال 88 را شناسایی کنند و راه و مسیر خود را از آن‌ها جدا سازند.

خطیب جمعه چابهار ادامه داد: خوشبختانه ملت ایران با تأسی و پیروی از مقام معظم رهبری و بصیرت انقلابی که داشتند حماسه‌ای را در نهم دی ماه سال 88 آفریدند که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تاریخ بی‌نظیر بود.

موسوی در ادامه به وفاداری ملت ایران در پاسداشت حرمت‌ها و ارزش‌های قیام امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: این مردم بیش از هزار سال است که برای قیام و اهداف نهضت امام حسین (ع) تمرین ولایتمداری انجام می‌دهند و هرگز به افرادی همچون یزیدیان فتنه سال 88 اجازه نخواهند داد که حرمت‌های دینی را زیر پا بگذارند و اهانت کنند، آن‌ها با حماسه نهم دی ماه، طومار فتنه‌گران و یزیدیان زمان خویش را در هم پیچیدند.

وی در ادامه میلاد مسیح را تبریک گفت و بیان داشت: امروز از آموزه‌های حضرت مسیح فقط نامی باقی مانده است که امیدواریم حکمرانی آمریکا و ایادی سر سپرده‌اش همچون شوروی سابق لحظات پایانی عمر خویش را سپری کنند.

انتهای پیام/75002/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول