اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه حاجی‌آباد

9 دی ماه روز اثبات ولایتمداری ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه حاجی‌آباد گفت: 9 دی ماه روز بزرگ اثبات ولایتمداری ملت ایران بود.

9 دی ماه روز اثبات ولایتمداری ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین روح‌الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: حضور نسل سوم نکته مهم این راهپیمایی بزرگ بود در این روز جوانان و  نوجوانان نشان دادند که وارث شایسته‌ای برای شهدا هستند.

وی ادامه داد: نهم دیماه یک امتحان بزرگی بود که بعد از فتنه 88 پیش آمد که ملت عزیز از این فتنه سربلند بیرون آمد چرا که ملت ایران شاخص‌شان ولایت بود و کسانی که جزو خواص بودند در این فضای غبارآلود فتنه شکست خوردند.

مختاری با بیان اینکه خواص جامعه اثرگذار بوده و به دو گروه تقسیم می‌شوند، افزود: یک عده از خواص دنیا‌طلب بوده و بخاطر مادیات دنیا را به آخرتشان فروختند و یک عده که گرفتار دنیا نشدند ولی با سکوت خود در جبهه باطل قرار گرفتند.

خطیب جمعه حاجی‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود پیروزی اسلام‌گرایان در تصویب قانون اساسی را نشان از نفوذ عمیق اسلام در این کشور دانست و گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران هیچ کشوری جرات اداره قوانین بر اساس دین اسلام را نداشت ولی به برکت انقلاب اسلامی شما ثابت کردید که بر پایه مبانی دین اسلام می‌شود جامعه را اداره کرد.

وی افزود: در مقابل همزمان با آغاز سال جدید میلادی مسئله اقتصاد تبدیل به چالش بزرگی در آمریکا شده است و با نبردی که بین دو حزب ایجاده شده در اقتصاد حرفی برای گفتن ندارند.

انتهای پیام/88002/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول