اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه مازندران:

پیام 9 دی، پیام عزت و آزادگی ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه مازندران گفت: پیام نهم دی، پیام عزت و آزادگی ملت ایران بود.

پیام 9 دی، پیام عزت و آزادگی ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر، سید علی سلیلی امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه بهشهر افزود: با موضع‌گیری به موقع علما در فتنه 88 بسیاری از توطئه‌های دشمن برملا و نقش بر آب شد.

وی اظهار داشت: در قبل از انقلاب نیز روزنامه‌ای کاریکاتوری علیه مرجعیت کشید که در همان زمان نیز آیت‌الله نوری همدانی با روشنگری و موقعیت‌شناسی همیشگی وارد شد و این توطئه را خاموش کرد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما انقلاب امام راحل است، خاطر نشان کرد: باید این حکومت با اقتدار و با رهبری ولی فقیه به انقلاب مهدی موعود وصل شود و در این راستا همه ما موظف به اطاعت‌پذیری از رهبری هستیم.

سلیلی با تاکید بر اینکه به همت فرهیختگان این مرز و بوم امروزه همه به ایران عزتمدار و ایران اسلامی احترام می‌گذارند، افزود: هر گاه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به حمایت نیاز دارد، ملت ما با تمام توان وارد عرصه می‌شوند و این همکاری و همبستگی همه جانبه مانع از نفوذ استکبار و دشمن در درون می‌شود.

وی بیان داشت: انقلاب ما انقلاب عزیز و مقتدر دنیاست که این عزتمندی باید با اطاعت‌پذیری از ولی فقیه استمرار یابد.

سلیلی با اشاره به اینکه به برکت خون شهدای ما و شهدای هسته‌ای ما همچون احمدی‌روشن‌ها انقلاب اسلامی ما اکنون در اوج شکوفایی است، تصریح کرد: اراده ملت ایران، اراده رهبری و منتظر واقعی بودن بمب اتم ملت ما است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه بمب اتمی ایران دانشجویان آن هستند، گفت: آمریکا و سایر ابرقدرت‌ها از اراده ملت ایران در هراس هستند.

وی ادامه داد: اقتدار، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم و یکی از افتخارات ما ولایت‌پذیری رهبری است.

سلیلی گفت: انقلاب اسلامی نوری از جانب خداست و نور خدا هم خاموش شدنی نیست و دشمنان باید این مسئله را بدانند و ملت نیز با اطاعت‌پذیری از رهبری در راستای سعادت خود گام بردارند.

انتهای پیام/86002/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول