اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

مردم در راهپیمایی 9 دی حماسه جاودان خلق کردند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی ضمن گرامیداشت 9 دی ماه به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت تاکید کرد: مردم در راهپیمایی 9 دی حماسه جاودان خلق کردند.

مردم  در راهپیمایی 9 دی حماسه جاودان خلق کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی، محمد احمدی بیغش در پیامی به مناسبت حماسه 9دی آورده است: مردم غیرتمند ایران اسلامی با مشارکت حداکثری در انتخابات 22 خرداد 1388، پایبندی خود به نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند و دشمن سیلی خورده از ملت، به خیال پوچ خود برای نابودی انقلاب اسلامی، راهی به جز فتنه نیافت و با استفاده از عوامل داخلی آنچنان فضای جامعه را غبار آلود نمود که تمیز حق و باطل دشوار شد.

این پیام می‌افزاید: باز هم عنایت الهی، در کلام رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) متجلی گشت و معظم له همگان را به بصیرت فرا خواندند، مردم شریف و همیشه بیدارمان، آنچنان آگاهی خود را به ظهور رساندند که خواص بی‌بصیرت برای همیشه تاریخ شرمسار گشتند.

استاندار خراسان شمالی در این پیام تصریح کرده است: از سوی دیگر بی‌حرمتی به مقدسات مردم مسلمان نسخه جاهلان را در هم پیچید و تعرض دشمن زبون به خیمه‌های عزاداران اباعبدالحسین (علیه السلام) و هلهله و شادی سیه رویان در روز عاشورای حسینی(ع)سال88، خشم امت اسلام را برافروخت که با لبیک به ندای هل من ناصر مقام عظمای ولایت و حضور چشمگیر و کم نظیر مردم در راهپیمایی 9 دی، حماسه جاودان خلق شد.

در این پیام آمده است: این خروش انقلابی، همچون پتکی گران بر سر آنانی که چشم خود را به روی حقایق بسته و در اندیشه آغشته به جاهلیت مدرن خود، تزلزل پایه‌های مستحکم نظام اسلامی را ترسیم می‌کردند فرود آمد.

احمدی بیغش در این پیام یادآور شده است:اینک پس ماندگان و فریب خوردگان جریان فتنه و نیرنگ بدانند که ملت غیور ایران اسلامی امام و مقتدای خود را به قیمت جان خویش محفوظ داشته و تحت هیچ شرایطی از صیانت این گوهر گرانبها دست بر نمی‌دارند و تا ظهور حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرج الشریف) گوش به فرمان ولی امر خود خواهند بود.

انتهای پیام/63002/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول