اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

9 دی حماسه جاودان تاریخ کشور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرضا با اشاره به فرار رسیدن 9 دی روز تجلی هوشمندی ملت ایران، گفت: این روز بزرگ به عنوان یک حماسه جاودان در تاریخ کشور به ثبت رسیده است.

9 دی حماسه جاودان تاریخ کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا اظهار داشت: یکی از مسائل مهمی که شایسته است از دوران جوانی نسبت به آن حساسیت داشته باشیم، لزوم رعایت تقوا در تمامی شئونات زندگی است.

وی ادامه داد: جوهره کار عالمان دینی تبلیغ است و این امر آنچنان از جایگاه بالای برخوردار است که رسول اکرم (ص) مأموریت خود را تبلیغ پیام‌های الهی ذکر کرده‌اند.

امام جمعه شهرضا با اشاره به جایگاه تبلیغ در جریان پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یکی از حوزه‌هایی که امام خمینی (ره) همواره نسبت به لزوم توجه مسئولین به آن تأکید داشتند امر فاخر تبلیغ بود و به همین دلیل از مجموعه مسئولین و دست‌اندرکاران انتظار داریم با تلاش و پیگیری مداوم، زمینه تحقق اهداف متعالی تبلیغ کنندگان حوزوی را فراهم کنند.

یعقوبی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به فرار رسیدن 9 دی روز تجلی هوشمندی ملت ایران گفت: این روز بزرگ به عنوان یک حماسه جاودان در تاریخ کشور به ثبت رسیده است و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب باید با تدبر و تفکر در چنین حوادثی بصیرت لازم در تمامی آحاد جامعه افزایش پیدا کند.

وی اضافه کرد: بصیرت در مواقعی که فضای جامعه دچار غبار باشد و تشخیص حقیقت برای افراد میسر نباشد می‌تواند به عنوان یک عامل تأثیر گزار مطرح شود.

نماینده ولی فقیه در شهرضا با اشاره به فعالیت‌های گسترده مردم شهرضا در جریان فتنه سال 88 بیان داشت: در حالی که در نقاط مختلف کشور روز 9 دی مردم با برگزاری راهپیمایی به محکومیت فتنه گران پرداختند اما مردم با بصیرت شهرضا روز 8 دی با برگزاری تجمع گسترده و کم نظیر خود، تمامی سیاست‌های شوم فتنه گران را محکوم کردند.

انتهای پیام/2301/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول