اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مهاباد در مجلس:

رسانه‌ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی اهتمام کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌های جمعی باید بیشتر و جدی‌تر به مشکلات و مسائل اقشار مختلف مردم بپردازند و تلاش کنند تا زیرساخت‌ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم شود.

رسانه‌ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی اهتمام کنند

عثمان احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کسانی که در عرصه‌های رسانه‌ای مشغول به فعالیت هستند باید مسائل و مشکلات اقشار مختلف جامعه را مورد توجه قرار داده و به آن‌ها بیشتر و جدی‌تر از گذشته بپردازند همچنین برای عملیاتی شدن منویات رهبری در حوزه اقتصاد اهتمام کنند تا به این ترتیب به رسالت خود جامه عمل بپوشانند.

وی اضافه کرد: کسانی که از امکان برقراری ارتباط با مسئولان و نمایندگان مجلس برخوردار هستند باید از این فرصت به دست آمده به شکل مطلوب در راستای اطلاع‌رسانی و انعکاس دغدغه‌های آحاد جامعه به مسئولان اهتمام کنند چرا که در این صورت بهتر می‌‌توانند به ایفای نقش در جامعه بپردازند.

این مسئول با اشاره به اینکه تعامل و همکاری بین متولیان امور و خبرنگاران باید بیشتر شود، ادامه داد: برای اینکه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها تحقق پیدا کند و بسترهای مورد نیاز برای پیشرفت و توسعه اقتصادی کشورمان فراهم شود باید هماهنگی بین مسئولان و تلاشگران عرصه رسانه بیشتر شود.

احمدی با اظهار به اینکه رسانه‌های جمعی برای تحقق شعار سال جاری نقش خطیری بر عهده دارند افزود: با توجه به اینکه دشمنان و معاندان برای محدود کردن ملت ایران اسلامی در تلاش هستند کشورمان را در محاصره‌ها و تنگناهای شدید اقتصادی قرار ‌دهند رهبری عنوان رونق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را انتخاب کرده‌اند پس باید همه آحاد جامعه برای عملی شدن منویات ایشان اهتمام کنند که در این راستا رسانه‌ها مسئولیت سنگین‌تری بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سال جاری مبحثی به عنوان اقتصاد مقاومتی را برای عملیاتی کردن مطرح کرده‌اند، اذعان داشت: برای اینکه مقوله فوق به شکل مطلوب در جامعه اجرایی شود رسانه‌های جمعی باید برای فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز در این ارتباط اهتمام کرده و با جویا شدن راهکارها و نظرهای کارشناسان بستر را برای انجام این کار فراهم کنند.

انتهای پیام/61002/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول