اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوم دی ماه

همایش اقتصاد مقاومتی در میامی برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: همایش اقتصاد مقاومتی سوم دی ماه امسال با حضور شماری از مردم و مسئولان در میامی برگزار می‏شود.

همایش اقتصاد مقاومتی در میامی برگزار می‏شود

رئیس بسیج سازندگی شهرستان میامی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در میامی اظهار داشت: یکی از مهم‏ترین اهداف بسیج، آشنایی مردم با مفهوم اقتصاد مقاومتی است.

یعقوب احمدی اظهار داشت: همایش اقتصاد مقاومتی سپاه میامی با حضور فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها و اقشار بسیج، سوم دی ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف برگزاری این همایش، آشنایی مردم و بسیجیان با موضوع و مفهوم اقتصاد مقاومتی و تبیین آن با محوریت تأکیدات مقام معظم رهبری است.

رئیس بسیج سازندگی شهرستان میامی تصریح کرد: در واقع، ما می‌خواهیم فرهنگ کار و تلاش و توجه به تولیدات داخلی و پرهیز از مصرف‌گرایی را بین مردم ترویج دهیم.

احمدی یادآور شد: این همایش و کارگاه‌ آموزشی می‌تواند به مردم کمک کند تا اقتصاد مقاومتی را که لازمه زندگی در عصر کنونی است، به صورت عملی در زندگی‏شان پیاده کنند.

رئیس بسیج سازندگی شهرستان میامی خاطرنشان کرد: دشمنان با تبلیغ کارآمدی تحریم‏ها و ترویج فرهنگ مصرف‌گرایی، تجملات و استفاده از کالاهای خارجی به دنبال ناامید کردن مردم از نظام اسلامی هستند و ایمان داریم با هوشیاری مردم این نقشه دشمن هم نقش بر آب می‏شود.

انتهای پیام/22494/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول