اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

اقتصاد مقاومتی چشم‌انداز توسعه اقتصادی کشور است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: اقتصاد مقاومتی یک چشم‌انداز بلندمدت پیش روی اقتصاد کشور است.

اقتصاد مقاومتی چشم‌انداز توسعه اقتصادی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌‎الاسلام کریم سرافراز بعدازظهر امروز در جمع کارکنان موسسه انصار در شهرکرد، اظهار داشت: استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی از همه ابزارها برای مبارزه با تفکر جمهوری اسلامی استفاده کرده و به لطف خدا با شکست مواجه شده است.

وی افزود: امروز دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی از طریق مسائل اقتصادی به میدان آمده است که با اقتصاد مقاومتی استقلال اقتصادی ایجاد و دشمن در این عرصه نیز با شکست مواجه خواهد شد.

سرافراز ادامه داد: اقتصاد مقاومتی به دنبال پیش‌بینی مشکلات ایجاد توسط دشمنان است و در رشد اقتصاد خانواده اثر مطلوب دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی فقط برای زمان تحریم و جنگ نیست، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی یک چشم‌انداز بلندمدت پیش روی اقتصاد کشور است.

سرافراز تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت اقتصادی نیست، بلکه مفهوم شکوفایی اقتصاد و رفع مشکلات موجود در زیربخش‌های اقتصادی برای جلوگیری از امتیازدهی به دشمنان و بهبود سطح رفاه عموم مردم است.

وی متذکر شد: اسلام دارای مکتب اقتصادی است و نیازی به تقلید از تفکرات انحرافی ندارد، مبنای اقتصاد مقاومتی باید مبتنی بر اقتصاد اسلامی باشد تا بتوان علاوه بر در امان ماندن از بحران‌‌‌های اقتصاد سرمایه‌‌‌داری، از ظرفیت‌‌‌های اقتصاد اسلامی نیز بهره‌ی کافی برد و تحت تأثیر تغییرات فرهنگی، ‌اجتماعی ناشی از اقتصاد سرمایه‌‌‌داری قرار نگرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: با اقتصاد مقاومتی امنیت و ثبات در اقتصاد و عدم تزلزل در برابر شوک‌‌‌های خارجی اقتصادی دشمنان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/68001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول