اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک استاد دانشگاه:

فرامین رهبری درباره اقتصاد مقاومتی یک نسخه جهانی است

خبرگزاری فارس: یک استاد دانشگاه گفت: اقتصاد مقاومتی، اقتصاد مبتنی بر تولید با استفاده از حداکثر ظرفیت توان داخلی است.

فرامین رهبری درباره اقتصاد مقاومتی یک نسخه جهانی است

سیدامین موسوی عصر امروز در جمع بسیجیان شهرستان کنگاور در همایش اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: جایگاه ولی فقیه، منبع و مشروعیت الهی دارد و همین اتصال است که راهکارهای مقام معظم رهبری را در همه عرصه‌های کارزار با دشمن، از ابتدای انقلاب تاکنون این همه موفق می‌بینیم.

وی با تأکید بر این که تهاجم دشمن علیه نظام اسلامی ما در طول سه دهه اخیر هرگز متوقف نشده، بلکه از نظامی به فرهنگی و سپس به اقتصادی تغییر شکل داده است، گفت: رهبر معظم انقلاب با آینده‌نگری دقیق و واقع‌بینانه، از سال‌ها قبل، زمینه را برای مقابله با ترفندهای جدید دشمن فراهم کرده‌اند.

موسوی افزود: اصلاح الگوی مصرف، همت مضاعف-کار مضاعف، جهاد اقتصادی، تولید ملی و حالا اقتصاد مقاومتی راهکارهایی است که اجرای پله پله آن در سال‌های اخیر، راه را بر ترفند دشمن برای نابودی زیرساخت‌های اقتصادی در کشور بسته است.

وی تأکید کرد: فرامین مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی یک نسخه جهانی است که علاوه بر مصرف داخلی، توان تأثیرگذاری بر اقتصاد دنیا را هم دارد.

موسوی گفت: ما مردمانی هستیم که از دل جنگ، یک ایران توانمند در حوزه دفاعی و از داخل تحریم‌های هسته‌ای، ایرانی با قدرت هسته‌ای بومی درآوردیم.

وی تصریح کرد: به امید خدا و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، از تحریم‌های گسترده اقتصادی هم یک قطب جدید اقتصادی به دنیا عرضه خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور هم در این مجمع به نقش انکارناپذیر بسیج در بالندگی امروز انقلاب اشاره کرد و گفت: نیروی مقاومت بسیج از جمله سازمان‌هایی است که با توجه به ظرفیت بالا و برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف، می‌تواند در اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد نیز ایفاگر نقشی جدی باشد.

حسین قبادی‌بصیر افزود: نگاه رهبر معظم انقلاب به اقتصاد مقاومتی، نگاهی درازمدت و طولانی است و رسیدن به اهداف سند چشم انداز 1404 و دستیابی به جایگاه رفیع پیش‌بینی شده، منوط به این است که اجرای اقتصاد مقاومتی را محدود به دوران تحریم‌ها ندانیم و غیرت ملی را برای حمایت از تولیدات داخلی فعال کنیم. 

انتهای پیام/2700/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول