اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سمنان:

اقتصاد مقاومتی باید در جامعه عملی شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان سمنان گفت: اقتصاد مقاومتی امر بسیار مهمی است که باید در جامعه عملی شود.

اقتصاد مقاومتی باید در جامعه عملی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‏نقی همتی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده و اعضای بسیج امام جعفر صادق(ع) سمنان اظهار داشت: مکتب بسیج، مکتب مجاهدت معنوی و مخلصانه بوده و شاخص‌های بسیج، عمیق و ریشه‌دار است.

وی بیان کرد: بسیج نهادی مردمی و برخاسته از بطن مردم بوده که برای کمک به جامعه شکل یافته است.

فرمانده سپاه شهرستان سمنان افزود: بسیجیان، آمران به معروف و ناهیان از منکر هستند و امروز نسل سوم انقلاب، مشاهده‌گر نقش بسیج در حفاظت و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن است.

همتی افزود: ایام محرم و صفر، فرصتی است که می‌توان از آن بهره برد و دانست که در زمان رژیم ستمگر طاغوت عزاداری خیلی سخت بود؛ چرا که دیدگاه آنان، آمریکایی و مستکبرانه بود و ترس داشتند از اینکه به واسطه محرم و عاشورا انقلابی شود و البته همین اتفاق هم رخ داد.

وی بیان کرد: بعد از انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، راه عزاداری را به ما آموختند و امروز هم راه به موفقیت رسیدن بسیجیان و مردم در راستای راه امام حسین(ع) و عاشوراست.

فرمانده سپاه شهرستان سمنان در خصوص عضوپذیری در پایگاه‌های بسیج خاطرنشان کرد: مسئولان باید در پذیرش عضویت‌ افراد در پایگاه‌ها تمام دقت خود را انجام دهند و حتی اگر جوانی ظاهر موجهی هم ندارد، باید او را بیاورند و اصلاحش کنند.

همتی بیان داشت: جوانان دلشان پاک است؛ ولی راه راست را کسی به آنها نشان نداده و این وظیفه پایگاه‌ها و بسیجیان است که از راه دوستی و مهربانی آنها را به سمت خدا و قرآن هدایت کنند.

وی اظهار داشت: باید بررسی کنیم که جامعه امروز ما چه مشکلاتی دارد و به چه چیزی نیازمند است تا بسیجیان را به سوی آن هدایت کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان سمنان گفت: مصداق‏های این امر، اقتصاد مقاومتی، امر به معروف و نهی از منکر و نیاز به ورود در عرصه‏های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است.

همتی تصریح کرد: در پایگاه‌های بسیج باید تقسیم کار صورت بگیرد؛‌ چرا که با تقسیم کار، وظیفه هر فرد مشخص می‌شود و فرمانده پایگاه و بسیجیان از کار، بیزار و خسته نمی‌شوند؛ بلکه شور و اشتیاق بیشتری پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/740063/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول