اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار تویسرکان:

بانوان در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش‌آفرین هستند/ لزوم اصلاح سبک زندگی

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار تویسرکان گفت: بانوان در محقق‌سازی اهداف اقتصاد مقاومتی در همه عرصه‌ها در سطح کشور نقش‌آفرین هستند.

بانوان در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش‌آفرین هستند/ لزوم اصلاح سبک زندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، یحیی خورشید‌خانی پیش از ظهر امروز در نشست گفتمان دینی زنان فعال هیئت‌های مذهبی در تویسرکان با بیان اینکه پایه و اساس شکل‌گیری فرهنگ و فرهنگسازی در خانواده است، اظهار داشت: بیشترین عاملی که در تغییرات نقش‌آفرینی دارد و در مقاطع زمانی توانمند در خواسته‌های اقتصادی و اجتماعی هر کشوری تحول ‌چشمگیری ایجاد می‌کند خانواده و در رأس آن زنان هستند.

وی زنان را مدیران سبد دارایی و مصرفی خانواده عنوان کرد و افزود: ارتقای وضعیت اقتصاد خانواده با جایگزین‌سازی آیتم‌های اصولی و درست در چارچوب خانه توسط زنان گامی بسیار بزرگ در تحقق اقتصاد مقاومتی در بدنه کشور دارد.

معاون فرماندار شهرستان تویسرکان تلفیق مدیریت خانه با سبک و سیاق اسلامی را لازمه رشد اجتماع دانست و گفت: جاری کردن شیوه‌ زندگی اسلامی نیاز خانواده‌های امروز ما است و در این عرصه جایگاه عملکردی زنان بر همگان مبرهن است.

وی با مخاطب قرار دادن مادران گفت: عصاره وجودی نسل آینده کشور را به مضامین و مفاهیم الهی سیراب کنید زیرا آرامش، توسعه و پویایی فعالیتی بشر در سایه معنویات امکانپذیر می‌شود و جریان‌بخشی سبک زندگی دینی رهایی‌بخش جوامع انسانی از ناهنجاری‌ها است.

خورشید‌خانی با اشاره به اینکه امروز ما در جبهه اقتصادی نیازمند اجرایی‌شدن رویکرد فرهنگی ـ دینی در بین آحاد مختلف مردم هستیم، تصریح کرد: ورود زنان در این حوزه به عنوان طلایه‌داران تربیت و پرورش فرزندان ایران اسلامی برای تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی شعار نیست بلکه یک واقعیت است، ابراز داشت: همه با یک برنامه درست همت و تلاش کنیم در این صحنه مبارزاتی تمام تهدیدها و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.

معاون فرماندار شهرستان تویسرکان سبک زندگی اسلامی را با اقتصاد مقاومتی در ارتباط دانست و اذعان کرد: ما الگوهای دینی زیادی داریم که اجرایی شدن این اسوه‌های برتر جامعه را برای رسیدن به تعالی در همه زمینه‌ها هدایت خواهد کرد.

وی اصلاح سبک زندگی را راهکاری گره‌گشا در تنگناهای اقتصادی دانست که بر اثر هجمه‌ها و توطئه‌های بیرونی و داخلی دشمنان ایجاد شده است.

خورشید‌خانی با بیان اینکه زنان در محقق‌سازی اهداف اقتصاد مقاومتی در سطح کشور نقش‌آفرین هستند، افزود: نگاه زنان از دیدگاه فردی و تعمیم این نگاه فرهنگی بر اساس سخنان رهبری در فضای خانه و خانواده، دستیابی به چشم‌اندازها در اصلاح سبک زندگی و رشد و توسعه اقتصادی را تسریع می‌بخشد.

انتهای پیام/89010/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول