اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

بسیج سازندگی در اقتصاد مقاومتی پیشرو شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: بسیج سازندگی باید در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، در مورد اقتصاد مقاومتی و عملیاتی کردن آن پیشرو شود.

بسیج سازندگی در اقتصاد مقاومتی پیشرو  شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری عصر امروز در کمیسیون اقتصاد مقاومتی که در سالن جلسات سپاه شاهرود برگزار شد، بیان کرد:‌ باید به سمتی حرکت کنیم که همه نیازهای خود را با توجه به داشته‌های خود و با نیرو و سرمایه ایرانی برطرف کنیم و این جز با تلاش کردن حاصل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه ما از اول انقلاب در تحریم و فشار بوده‏ایم و در این مدت به پیشرفت‌ها و دستاوردهای بسیاری دست یافته‌ایم، افزود: باید تلاش کنیم تا این پیشرفت‌ها را ادامه دهیم و دستاوردهای خود را به جهانیان ارائه داده و از آن حمایت کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به اهمیت روشنگری در اقتصاد مقاومتی بیان داشت: باید با دقت در سخنان رهبر معظم انقلاب و تبیین آن بین آحاد جامعه تلاش کنیم تا بتوانیم برابر تحریم‌های سخت دشمنان ایستادگی کرده و نگذاریم مردم در فشار قرار گیرند.

مطهری اظهار داشت: بسیج سازندگی در جهاد اقتصادی پیشرو است و با برنامه‏ریزی و استفاده از نیرو و توان خود سعی می‏کند تا در این امر کوشا و فعال باشد.

برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در دهه مبارک فجر

مسئول بسیج سازندگی شهرستان شاهرود نیز در این جلسه گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با فرمانداری، فنی و حرفه‌ای و مجمع امور صنفی شهرستان شاهرود، قرار است نمایشگاهی از توانمندی‌های نهادها و مؤسسات در خصوص اقتصاد مقاومتی در دهه مبارک فجر برپا شود.

رضا خوش‏قدم اضافه کرد: در حال برنامه‌ریزی و برگزاری جلسات مختلف در این زمینه هستیم تا بتوانیم نمایشگاه اقتصاد مقاومتی را در دهه مبارک فجر به خوبی در شاهرود برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است که نشست‌های مختلف در خصوص اقتصاد مقاومتی در پایگاه‌ها و واحدهای مقاومت بسیج محلات و اقشار و مسابقات مختلف فرهنگی و هنری در این زمینه برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شاهرود، در این جلسه، تصمیماتی در خصوص اجرای برنامه‌هایی اقتصاد مقاومتی در سطح پایگاه، حوزه و سپاه شاهرود و نهادها و مؤسسات دولتی و غیردولتی با هماهنگی با دستگاه‌های مختلف اخذ شد.

انتهای پیام/22492/ ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول