اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج سازندگی سمنان:

فاز عملیاتی اقتصاد مقاومتی بر توانمندی‌های افراد تاکید دارد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: فاز عملیاتی پیام اقتصاد مقاومتی بر توانمندی‌های افراد تاکید دارد و باید به این امر توجه بیشتری شود.

فاز عملیاتی اقتصاد مقاومتی بر توانمندی‌های افراد تاکید دارد

حسین شیخ‌طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میامی در حاشیه همایش اقتصاد مقاومتی سپاه میامی اظهار داشت: در اقتصاد مقاومتی، باید از هر جهت روی پای خودمان بایستیم و آمادگی کامل را برای مقابله با دشمن در تحریم‌ها داشته باشیم.

وی افزود: تغییر الگوی مصرف، جلوگیری از اسراف و تغییر مدیریت مصرف و انسجام بهتر زندگی مردم با هزینه کمتر از آثار کوتاه مدت اقتصاد مقاومتی در سطح جامعه است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان یادآور شد: در پیش گرفتن اقتصاد مقاومتی در بلند مدت هم می‌تواند به رونق اقتصادی و شکوفایی نظام کمک کند و در نهایت باعث پیشرفت جامعه اسلامی‌ شود.

شیخ‏طاهری بیان داشت: دشمن در تمام عرصه‌ها برای ضربه زدن به انقلاب و انحراف مسیر آن نقشه کشیده است؛ اما ما در تمام عرصه‌ها او را شکست داده‌ایم.

وی با بیان اینکه در عرصه جنگ اقتصادی با تقوای اقتصادی می‌توانیم بار دیگر دشمنان را شکست دهیم، گفت: حرکت طبق اصول و فرامین رهبری در اقتصاد مقاومتی و اجرایی کردن آن، ما را برای خنثی‏کردن نقشه دشمن در جنگ اقتصادی یاری می‏دهد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان خاطر نشان کرد: راهکار عملی ما در حال حاضر، شناخت توانمندی‌های افراد و به ویژه روستاییان در عرصه تولید بومی و داخلی است.

شیخ‌طاهری افزود: در زمان‌های گذشته، روستاییان علاوه بر تامین نیاز خودشان می‌توانستند نیاز شهرنشینان را هم تامین کنند؛ اما این روند امروز بر عکس شده است.

وی یادآور شد: ما به روستاییان کمک می‌کنیم تا سبک زندگی خود در گذشته را احیا و به اقتصاد خودشان کمک کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان افزود: در واقع، مردم با تغییر الگوی مصرف و مدیریت زندگی بر اساس خوداتکایی، دشمن را شکست خواهند داد.

انتهای پیام/74004/ ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول