اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین راهکار مقابله با تحریم‌هاست

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین راهکار مقابله با تحریم‌هاست.

اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین راهکار مقابله با تحریم‌هاست

تیمور یزدان‌شناس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرستان‌های مهم در استان و کشور است و نقش مهمی در تولید ناخالص ملی دارد.

وی افزود: تولید بیش از 44 درصد گاز کشور در پارس جنوبی و موقعیت بنادر این شهرستان نشان‌دهنده اهمیت بالای کنگان در عرصه اقتصاد کشور است.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید نسبت به تقویت تولیدکنندگان در شهرستان اهتمام ورزیم و امسال تمهیدات ارزشمندی برای این مهم اندیشیده‌ایم.

یزدان‌شناس تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی از راهکارهای ارزشمند برای موفقیت در عرصه اقتصاد در سال جاری است و به ویژه در برابر تحریم‌ها، اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین راهکار است.

وی یادآور شد: تلاش شبانه‌روزی و استفاده حداکثری از حداقل امکانات از برنامه‌های مهمی است که موجبات موفقیت بیشتر را فراهم می‌کند.

فرماندار کنگان گفت: هم‌اکنون بیش از 200 طرح عمده و زیربنایی در شهرستان کنگان در دست اجراست که به فضل خدا با تکمیل این طرح‌ها شاهد رشد و توسعه شهرستان خواهیم بود.

یزدان‌شناس بیان کرد: امروز کنگان به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده و باید با تکمیل به موقع طرح‌ها، انتظارات و توقعات مردم را برآورده کنیم.

وی افزود: اجرای کامل مصوبه اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی باید در دستور کار قرار بگیرد و در این مسیر نیز پیگیری‌های خوبی انجام گرفته است.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول