اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار شد

لزوم راه‌اندازی فوری 5 کمیته اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار راه‌اندازی فوری 5 کمیته اقتصاد مقاومتی در این استان به منظور اجرایی کردن هرچه بهتر فرمان رهبری در این زمینه شد.

لزوم راه‌اندازی فوری 5 کمیته اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جلسه هم‌اندیشی اقتصاد مقاومتی شامگاه سه‌شنبه با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با بیان اینکه  اصلاح الگوی مصرف نه تنها برای یک سال، بلکه باید برای تمام سال‌ها مورد استفاده قرار گیرد، گفت: باید الگوسازی و اصلاح سبک زندگی در دستور کار قرار گیرد.

صابری ادامه داد: ضرورت برنامه‌ریزی در همه زمینه‌ها، ضرورت فرهنگ‌سازی، آموزش در مراحل مختلف، پرهیز و جلوگیری از تبلیغات غیرضروری مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در اقتصاد مقاومتی باید به آن توجه کرد.

وی با اشاره به اینکه در مدت یک هفته باید 5 کمیته در خصوص اقتصاد مقاومتی در استان تشکیل شود، خاطرنشان کرد: در زمینه فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی در استان باید روحانیون، ائمه جمعه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه‌ها و رسانه‌ها فعالیت و تلاش کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به لزوم توجه به پژوهش و اقدامات دانش‌بنیان دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی افزود: یکی از سئوالاتی که باید به آن پاسخ داده شود، این است که چرا بالاترین نرخ مرگ و میر ناشی از بیمارهای قلبی و عروقی در استان‌های زاگرس‌نشین به خصوص کهگیلویه و بویراحمد است؟

صابری در پایان بیان داشت: باید شیوه مصرف اصلاح شده و در خصوص نظم و انضباط، آرامش و بهداشت و درمان دستگاه‌های متولی و مربوطه، اقدامات لازم در خصوص برخی موارد از جمله استفاده نکردن از خودروهای تک سرنشین و مصرف درست دارو صورت بگیرد.

انتهای پیام/2571/ذ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول