اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

زنجان لب مرز برگزاری جشن باسوادی است‌

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: استان زنجان در لب مرز برگزاری جشن باسوادی قرار دارد.

زنجان لب مرز برگزاری جشن باسوادی است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی شامگاه سه‎شنبه در جلسه ستاد نهضت سوادآموزی استان ضمن گرامیداشت هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی اظهار داشت: استان زنجان باید قبل از برنامه پنجم جشن ریشه‎دار شدن بی‏سوادی را برگزار کند.

وی با اشاره به اینکه هیچ‌گونه مشکلی از نظر اعتبار و نیرو به منظور تشکیل کلاس‎های نهضت سوادآموزی در استان زنجان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: افراد بی‎سواد برای حضور در کلاس ترغیب شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه باید رقابت تنگاتنگی بین شهرستان‏‌های استان زنجان در زمینه ریشه‏کنی بی‏سوادی صورت گیرد، تصریح کرد: جشن باسوادی در هر دهستان و شهرستانی که از نظر بی‏سوادی ریشه‏کن شده است، برگزار می‏شود.

وی با تاکید بر اینکه اراده و ظرفیت استان زنجان در زمینه آموزش به بی‏سوادان بسیار بالا است، اضافه کرد: باید در این زمینه سرعت عمل بیشتری از خود نشان داده و این گام بزرگ را برداریم.

* اطلاعات موجود از شهرستان زنجان کاملاً دقیق است

در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در سرشماری سال گذشته شهرستان زنجان را بلوک‏بندی کرده بودیم، ادامه داد: اطلاعات ما از مردم شهرستان کاملاً دقیق بوده و آدرس و محل سکونت افراد قابل شناسایی است.

* عدم وجود مشخصات 2 هزار روستایی در بانک اطلاعات پست زنجان

همچنین مدیر کل پست استان زنجان با تاکید بر اینکه مشخصاتی از محل سکونت 2 هزار و 776 نفر از روستاییان استان زنجان موجود نیست، یادآور شد: این افراد در حال حاضر در روستاهای استان سکونت ندارند.

اعتماد جعفری با اشاره به اینکه یک‌هزار و 300 نفر از شهروندان نیز در حال حاضر در استان زنجان ساکن نیستند، افزود: با توجه به اینکه بانک اطلاعاتی همه مردم در اداره کل پست استان موجود است، این افراد قابل شناسایی نیستند.

وی اظهار داشت: باید افراد شناسایی شده تعیین تکلیف شوند.

انتهای پیام/73006‌/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول