اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره پژوهش و برنامه‏ریزی اداره کل فنی‏و‏حرفه‌ای استان زنجان:

توزیع عادلانه امکانات آموزشی اولویت فنی‌و‌حرفه‏ای است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش، پژوهش و برنامه‏ریزی اداره کل فنی‏و‏حرفه‌ای استان زنجان، گفت: توزیع عادلانه امکانات آموزشی اولویت فنی‌و‌حرفه‏ای است.

توزیع عادلانه امکانات آموزشی اولویت فنی‌و‌حرفه‏ای است

محمدرضا انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: تلاش سازمان فنی‏و‏حرفه‌ای گسترش فعالیت‏های آموزشی و پژوهشی به همه نقاط استان است.

وی با بیان اینکه توزیع امکانات برای گسترش مهارت‏های فنی‏و‏حرفه‌ای در دستور کار قرار داد، یادآور شد: همه تلاش‏ها برای تحقق این امر صورت گرفته است.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و برنامه‏ریزی اداره کل فنی‏و‏حرفه ای استان زنجان به توزیع امکانات در روستاها اشاره کرد و افزود: توسعه فعالیت‏های آموزشی در روستاها از برنامه‏های اولویت‏دار است.

انصاری خواستار توزیع عادلانه امکانات در نقاط شهری و روستایی شد و ادامه داد: همه تلاش‏ها برای توزیع عادلانه امکانات باید صورت گیرد.

وی به امکانات آموزش فنی‏و‏حرفه‌ای در روستاها اشاره کرد و یادآور شد: فعالیت‏های خوبی در آموزش فنی‏و‏حرفه‌ای در روستاهای شهرستان زنجان صورت گرفته است.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و برنامه‏ریزی اداره کل فنی‏و‏حرفه ای استان زنجان به امکانات زنجانرود اشاره و اظهار کرد: چهار مرکز آموزشی در بخش زنجانرود شهرستان زنجان توسط سازمان فنی‏و‏حرفه‏ای ایجاد شده است.

انصاری توجه به آموزش جوانان را مورد تاکید قرار داد و گفت: اولویت گسترش آموزش برای جوانان صورت گیرد.

وی با اشاره به تشکیل ستاد امور جوانان در شهرستان زنجان، خاطرنشان کرد: فعالیت‏های صورت گرفته در این ستاد باید کارا و مفید باشد.

انتهای پیام/73002/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول