اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگسرای قرآن و عترت استان زنجان خبر داد

آموزش 88 هزار زنجانی در طرح ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی

خبرگزاری فارس: رئیس فرهنگسرای قرآن و عترت استان زنجان گفت: 88 هزار نفر در طرح ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی استان زنجان مورد آموزش قرار گرفته‌اند.

آموزش 88 هزار زنجانی در طرح ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی

حجت‌الاسلام مهدی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: امیدواریم افرادی که مورد آموزش طرح ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی قرار گرفته‌اند در طرح حفظ عمومی نیز حضور فعالی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برگزاری دوره‌های حفظ عمومی قرآن از اولویت‌های فرهنگسرای قرآن و عترت در سال‌های آینده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه برآوردی از حضور افراد شرکت‌کننده صورت نگرفته است.

رئیس فرهنگسرای قرآن و عترت استان زنجان با بیان اینکه زمان زیادی برای سازماندهی مجموعه‌ها و دستگاه‌های اجرایی به منظور اجرای طرح بزرگ ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی مورد نیاز است، تصریح کرد: تامین امکانات مورد نیاز اجرای این طرح مهم نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

*اجرای 90 درصد طرح ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی توسط تبلیغات اسلامی

وی با اشاره به اینکه 90 درصد از طرح ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی در استان زنجان توسط دستگاه‌های زیر نظر تبلیغات اسلامی اجرا شده است، ادامه داد: اجرای قوی این طرح آمادگی ویژه‌ای را می‌طلبد.

حجت‌الاسلام باقری با تاکید بر اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی استان زنجان آمادگی اجرای طرح‌های بزرگی چون ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی را ندارند، اضافه کرد: در این زمینه همکاری به صورت ناخواسته کم بوده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از نهادهای استان زنجان در زمینه اجرای نهضت قرآنی نتوانستند سهم خود را از هدف‌گذاری سال گذشته تحقق بخشند، یادآور شد: اجرای این طرح در برخی از روستاها نیز ممکن نبود.

*حضور 300 هزار نفر در اجرای طرح ریشه‌کنی‌ بی‌سوادی قرآنی

رئیس فرهنگسرای قرآن و عترت استان زنجان با بیان اینکه حدود 300 هزار نفر در طرح ریشه‌کنی‌ بی‌سوادی قرآنی استان زنجان شرکت داشتند، خاطرنشان کرد: افراد قبول شده در این طرح، گواهی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/73006/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول