اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خواستار شد

تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان بر ضرورت تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش در این شهرستان تأکید کرد.

تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه هنرستان فنی و حرفه‌ای کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان نقش مهم و تاثیرگذاری در سطح استان بوشهر و کشور دارد و برای رشد و توسعه این شهرستان باید اهتمام داشته باشیم.

وی افزود: تربیت نیروهای مورد نیاز پارس‌جنوبی امر مهمی در بهبود وضعیت اشتغال منطقه است و بدون تردید توسعه زیرساخت‌های فنی و حرفه‌ای گامی بلند در این عرصه است.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: احداث هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و توسعه رشته‌های مرتبط با نفت و گاز در این هنرستان‌ها اقدامی ارزشمند در بهبود وضعیت اشتغال پایدار است.

یزدان‌شناس بر ضرورت تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش تأکید کرد و یادآور شد: حمایت از این نهاد ارزشمند باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد و از تمام ظرفیت‌ها و توان بودجه و اعتبارات باید برای آموزش و پرورش استفاده کنیم؛ چرا که آموزش و پرورش سنگ زیربنای جامعه است.

وی اذعان داشت: امروز دشمنان از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات هستند و با تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و اجرای برنامه‌های پرمحتوا باید به مقابله با دشمن بشتابیم.

فرماندار کنگان اظهار داشت: هم‌اکنون و به برکت سفر سال گذشته مقام معظم رهبری شاهد اجرای پروژه‌های مهمی در حوزه آموزش و پرورش هستیم که تکمیل این طرح‌ها گامی بلند در رشد آموزش و پرورش است.

یزدان‌شناس گفت: امروز باید در مسیر خدمت‌رسانی به مناطق محروم تلاش مضاعفی انجام دهیم تا شاهد رضایت خاطر مردم باشیم.

انتهای پیام/2451/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول