اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال کمیته امداد استان زنجان خبر داد

آموزش 3400 مددجوی زنجانی/ رشد 500 درصدی در برگزاری دوره‌‌های آموزشی

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از آموزش کوتاه‌‌ مدت و بلند مدت 3 هزار و 400 مددجو در استان زنجان خبر داد.

آموزش 3400 مددجوی زنجانی/ رشد 500 درصدی در برگزاری دوره‌‌های آموزشی

منصور عبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه دانش فنی و مهارت‌های حرفه‌ای کلید اصلی موفقیت در فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است، بر همین اساس ارائه آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای به جامعه هدف نیز در اولویت برنامه‌های توانمندسازی مددجویان کمیته امداد استان زنجان قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، بلندمدت و تکمیلی برای 3 هزار و 400 مددجوی کمیته امداد استان زنجان در 9 ماهه سال "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" افزود: برای برگزاری این دوره‌ها بیش از 600 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه این عملکرد در مقایسه با سال قبل از نظر تعداد مددجویان حاضر در دوره‌ها 121 درصد افزایش یافته است، یادآور شد: همچنین از نظر اعتبار نیز رشد 500 درصدی در برگزاری دوره‌‌های آموزشی مذکور مشاهده می‌شود.

وی همچنین با اشاره به نحوه برگزاری دوره‌های آموزشی مذکور تصریح کرد: در برگزاری دوره‌های آموزشی مذکور به ظرفیت‌های مناطق و پتانسیل‌ شهرستان‌ها، نیاز بازار کار و اولویت‌های مشاغل خانگی توجه شده است تا حرفه‌آموزان پس از طی دوره‌ و اخذ مدرک تحصیلی مورد نظر به راحتی جذب بازار کار شوند.

عبادی در ادامه به تعامل موثر کمیته امداد با سایر دستگاه‌ها نیز اشاره کرد و افزود: در برگزاری دوره‌های آموزشی مذکور نیز از ظرفیت ادارات آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای، مدیریت توسعه و آموزش جهاد و آموزشگاه‌های خصوصی بهره‌گیری شده است.

لازم به ذکر است، به گفته معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان دوره‌های آموزشی مذکور در بخش خدمات رایانه‌ای، صنایع‌دستی، کشاورزی، پرورش قارچ و ورمی‌کمپوست و مجموعه‌های مشاغل خانگی از قبیل پرده‌دوزی، گلسازی، خیاطی و ... برگزار شده است.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول