اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

در سال‌جاری

86 درصد تعهدات اشتغال‌زایی آموزش و پرورش شوشتر عملی شد

خبرگزاری فارس: معاون اداره آموزش و پرورش شوشتر از تحقق 86 درصدی تعهدات اشتغال‌زایی این اداره خبر داد و گفت: بقیه تعهدات نیز در اسرع وقت اجرایی می‌شود.

86 درصد تعهدات اشتغال‌زایی آموزش و پرورش شوشتر عملی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، عزیز زمانی ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال اظهار داشت: در سال‌جاری 21 نیروی تربیت معلم، 14 مربی قرآنی، 30 نیروی خدماتی به کار گرفته شده و 17 نیروی خدماتی دیگر نیز در مرحله گزینش قرار دارند.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در راستای به کارگیری نیروهای جدید افزود: در سال‌جاری 82 نفر معادل 86 درصد همه تعهدات اشتغال، در اداره آموزش و پرورش شوشتر مشغول به کار شده‌اند.

زمانی با اشاره به اینکه تعهدات اجرا شده اداره آموزش و پرورش شوشتر بیش از این میزان است، خاطر نشان کرد: 52 نیروی به کارگرفته شده از نهضت سوادآموزی در شوشتر در حال فعالیت هستند که به زودی برای به کارگیری نیرو در قالب نهضت سوادآموزی در سامانه اشتغال‌زایی ثبت خواهند شد.

وی افزود: در صورتی که معلمان به کارگرفته شده نهضت سواد آموزی نیز در سامانه اشتغال ثبت شوند بیش از 146 درصد تعهدات این اداره عملی شده است.

عضو شورای اشتغال شهرستان با اشاره به شرایط جذب نیروهای نهضت سوادآموزی خاطر نشان کرد: معلمان نهضت سواد آموزی به شرط دایر کردن یک کلاس سواد آموزی در کنار تدریس در مدارس جذب آموزش و پرورش خواهند شد اما برخی از این معلمان هنوز به این تعهدات خود عمل نکرده‌اند.

زمانی تاکید کرد: بسیاری از کسانی که در آموزش و پرورش شهرستان شوشتر مشغول به کار شده‌اند به دلیل اینکه هنوز کد پرسنلی دریافت نکرده‌اند امکان ثبت نام آن‌ها در سامانه اشتغال وجود ندارد و منتظر ابلاغ کد پرسنلی از سوی وزارت آموزش و پرورش هستیم.

انتهای پیام/72006/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول