اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشمر:

آموزش و پرورش راهکارهای تاثیرگذار بر دانش‌آموزان را شناسایی کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاشمر گفت: آموزش و پرورش باید راهکار‌های تأثیرگذار بر دانش‌آموزان را شناسایی و اجرایی کند.

آموزش و پرورش راهکارهای تاثیرگذار بر دانش‌آموزان را شناسایی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی ظهر امروز در دیدار با رئیس و معاونین اداره آموزش و پرورش کاشمر با بیان این مطلب اظهار کرد: ما جامعه‌ای هستیم که به سمت خیر و سعادت و پیشرفت در حرکت هستیم و همان گونه که حضرت امام علی(ع) فرموده‌اند همه خیرها به دانش گره خورده است.

یعقوبی افزود: ریشه هر پیشرفتی در کشور از مدارس آغاز می‌شود لذا باید راهکارهای تأثیرگذاری در دانش‌آموزان را بدانیم و ببینیم چگونه می‌توانیم معارف و آموزه‌های اسلام و انقلاب را به نسل جدید منتقل کنیم.

وی خاطر نشان کرد: انتقال فرهنگ اسلامی و انقلابی به نسل آینده باید یک انتقال تأثیرگذار باشد چون گاهی اوقات ما مطالبی را به دانش‌آموزان و فرزندان خود یاد می‌دهیم که یا بی‌تأثیر است و یا کم‌تأثیر بنابراین معلمانی در تربیت کردن دانش‌آموزان موفق هستند که عملشان همراه با تأثیرگذاری باشد و حرفی که می‌زنند در جان دانش‌آموز نفوذ کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کاشمر ادامه داد: معلمان و فرهنگیان باید راه و روش‌های تأثیرگذاری عمیق و مثبت را از تجربیات و مطالعات موجود استخراج کرده و اجرایی کنند.

یعقوبی ادامه داد: ضمن اینکه این روش‌ها باید در مدارس به روز اجرایی شود لذا آموزش و پرورش باید تعلیم و تربیت به روز را در دستور کار خود قرار دهد و همواره نوآوری داشته باشد.

انتهای پیام/70003/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول