اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بویراحمد عنوان کرد

کسب 340 رتبه کشوری و استانی توسط آموزش و پرورش بویراحمد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش بویراحمد از کسب 340 رتبه برتر کشوری و استانی توسط آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.

کسب 340 رتبه کشوری و استانی توسط آموزش و پرورش بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عظیم صالح‌پور عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد اظهار کرد: آموزش و پرورش بویراحمد 340 برتر رتبه کشوری و استانی کسب کرده است.

رئیس آموزش و پرورش بویراحمد گفت: این رتبه‌ها در بخش‌های آموزشی، پرورشی و اداری شامل رتبه دوم رباتیک، رتبه دوم کشوری مسابقات فرهنگی و هنری قرآن، نهج‌البلاغه، اذان و داستان‌نویسی، رشد صد در صدی قبولی دانشگاه، رشد بیش از 12 درصدی در دروس نهایی پیش دانشگاهی، کسب رتبه‌های برتر معلمان در جشنواره الگوهای برتر تدریس، مسابقات علمی و تخصصی و جابربن‌حیان دانش‌آموزی و مسابقات المپیاد رایانه است.

صالح‌پور گفت: در بخش اداری نیز شامل بسیج دانش‌آموزی، ستاد امور شاهد، پروژه مهر، شوراهای دانش‌آموزی، مشاوره، روابط عمومی، انجمن اولیاء و مربیان، پرورشی و تربیت بدنی، آموزش ابتدایی، ستاد بزرگداشت مقام معلم و هفته پژوهش و مقام برتر سوادآموزی و اداری و مالی است.

وی با اشاره به یک نوبته شدن 90 درصد مدارس بویراحمد گفت: یکسان‌سازی لباس مدارس، به صفر رساندن حق‌التدریس، گسترش مدارس خاص و فنی و حرفه‌ای و انتخاب 507 مدیر بر اساس ضوابط و شاخص‌های ارزیابی از مهم‌ترین فعالیت‌های کیفی‌بخشی انجام شده است.

محمد آلفونه فرماندار بویراحمد در ادامه این جلسه گفت: شورای آموزش و پرورش بویراحمد رتبه اول شوراهای استان را کسب کرد و در پایان دی‌ماه از اعضای این شورا تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/82009/ش25

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول