اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

شرکت 130 دختر مددجوی چرام در کلاس‌های آموزش مشاوره

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد چرام از برگزاری دوره آموزش خانواده برای تعداد 130 نفر از دختران در آستانه ازدواج زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

شرکت 130 دختر مددجوی چرام در کلاس‌های آموزش مشاوره

علی‌حسن مظاهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در چرام از برگزاری دوره آموزش خانواده برای تعداد 130 نفر از دختران در آستانه ازدواج زیر پوشش کمیته امداد امام‌‌خمینی (ره) این شهرستان خبر داد.

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی (ره) چرام اظهار داشت: کلاس‌های آموزش مشاوره در سر فصل‌های دینی، اجتماعی، فرهنگی، روانشناسی ارتباط همسر و آیین همسرداری و بهداشت خانواده برای زوج‌های در آستانه ازدواج و به منظور ترویج سنت حسنه ازدواج و ترویج فرهنگ ازدواج آسان، برگزار شد.

وی تصریح کرد: در همین راستا تعداد 130 نفر از دختران تحت حمایت در کلاس‌های آموزش مشاوره شرکت کردند.

این مسئول با بیان این‌که این دوره‌ها تأثیر و اهمیت زیادی برای مددجویان دارد، عنوان کرد: برگزاری این دوره‌ها در بالا بردن سطح آگاهی خانواده‌ها به خصوص دختران تأثیر به‌سزایی دارد.

مظاهری تصریح کرد: این تعداد شرکت‌کننده آموزش‌های لازم را به مدت دو روز در زمینه‌های مسائل اعتقادی، بهداشت روانی، مسائل قبل از ازدواج، معیارهای ازدواج موفق و ناموفق و مهارت‌های زندگی را فرا گرفتند.

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی (ره) چرام گفت: در پایان این دوره که با حضور کارشناسان مجرب برگزار شد بروشورهای آموزشی و نیز هدایایی از طرف کمیته امداد امام‌خمینی (ره) بین شرکت‌کنند‌گان توزیع شد.

وی از دیگر خدمات ارائه شده به دختران در آستانه ازدواج تحت حمایت را پرداخت کمک هزینه تأمین جهیزیه برای شروع زندگی مشترک عنوان کرد.

مظاهری با بیان این‌که باید از همه نظرات و ایده‌ها برای انجام صحیح رسالت‌ها و وظایف این نهاد حمایتی فرهنگی بهره ببریم، گفت: لازمه این کار تداوم نشست‌ها و هم‌فکری دست‌اندرکاران امر به‌‌ویژه در موضوع مهم خانواده هست.

انتهای‌پیام/82002/م/20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول