اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگسرای آیینه اراک خبر داد

آغاز دوره‌های آموزشی رشته‌های هنری در فرهنگسرای اراک

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگسرای آیینه اراک از آغاز دوره‌های آموزشی رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری در این فرهنگ‌ خبر داد.

آغاز دوره‌های آموزشی رشته‌های هنری در فرهنگسرای اراک

زهرا مهاجرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از آنجا که ارتقای مهارت‌های فرهنگی و هنری یکی از شعارهای محوری فرهنگسرا در سال جاری است برگزاری 16 دوره آموزشی تخصصی و پیشرفته در رشته‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این آموزش‌ها در رشته‌های کارگردانی، نمایشنامه ‌نویسی، بازیگری، تئاتر، شاهنامه‌خوانی، پرده خوانی ،موسیقی، طراحی و نقاشی، موسیقی سبک‌ شناسی و دیگر رشته‌های هنری هستند.

مدیر فرهنگسرای آیینه اراک ادامه داد: همچنین اجرای طرح خلاقیت و نوآوری، طرح مهد را به خانه آوریم، آموزش مهارت‌های زندگی، آموزش مسائل توحیدی و آموزش شیعه ‌شناسی نیز از جمله طرح‌هایی است که برخی به اجرا در آمده و برخی دیگر نیز به زودی اجرایی خواهند شد.

مهاجرانی تأکید کرد: کیفیت بخشی و هدفمند سازی برنامه‌ها از اولویت‌های مهم فرهنگسرای اراک در سال جاری است که برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته بخش مشاوره فردی و گروهی نیز در فرهنگسرای اراک راه‌اندازی شده و افراد می‌توانند از خدمات این بخش به خوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/87001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول