اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبادان:

شورای آموزش و پرورش از ظرفیت نمایندگان بیشتر استفاده کند

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: از ظرفیت نماینده‌های آبادان در مجلس شورای اسلامی برای رفع کمبودهای شورای آموزش و پرورش بیشتر استفاده شود.

شورای آموزش و پرورش از ظرفیت نمایندگان بیشتر استفاده کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهرام ایلخاص‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد، با اشاره به وجود بعضی از کمبودها در مدارس منطقه اظهار داشت: برای رفع بعضی از کاستی‌ها در اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان باید از ظرفیت سه نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بیشتر استفاده شود.

وی افزود: با هماهنگی شورای آموزش و پرورش کمبودها و کاستی‌ها باید به اطلاع نماینده‌ها رسیده تا آنان در راستای رفع این مشکلات رایزنی کرده و نتیجه مطلوب را به این ارگان ارجاع دهند.

فرماندار آبادان در ادامه با اشاره به نخستین حضور اعضای شورای دانش‌آموزی در شورای آموزش و پرورش شهرستان آبادان عنوان کرد: شورای دانش‌آموزی اداره آموزش و پرورش آبادان باید تحرک بیشتری داشته و از همه ظرفیت‌ها در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش استفاده کند.

وی ادامه داد: در دوره پیش یکی از دانش‌آموزان آبادانی به عنوان نائب رئیس مجلس دانش‌آموزی کشور انتخاب شده بود که انتظار می‌رود این سمت در سال جدید به ریاست شورا ارتقا یابد.

معاون استاندار خوزستان در شهرستان آبادان با تأکید بر حضور یک دانش‌آموز دختر و پسر از مدارس منطقه در جلسات ماهانه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبادان اظهار داشت: در جلسات آینده باید یکی از دانش‌آموزان دختر و پسر شورای دانش‌آموزی آبادان برای انتقال کاستی‌ها و کمبودهای مدارس به صورت ثابت در جلسات شورا حاضر شود.

وی همچنین با اشاره به مصوبه جلسه پیش شورای آموزش و پرورش در خصوص انتخاب یک نیروی رابط بین آموزش و پرورش شهرستان و مدارس چوئبده گفت: اگر حقی در منطقه ایجاد شده باید برای بسط آن امکانات لازم وجود داشته باشد.

ایلخاص‌زاده در همین خصوص تصریح کرد: هر اقدام جدیدی در شهرستان آبادان باید جایگاه قانونی و تشکیلاتی داشته و مطابق این جایگاه رفتار شده تا به حق همه افراد و گروه‌ها به درستی رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: اعمال سیاست یکی از وظایف شورای آموزش و پرورش بوده و این شورا باید همه امکانات موجود در منطقه را شناسایی کرده و براساس این امکانات رفتار و تصمیم گیری کند.

در حاشیه این شورا نماینده دبیرستان اروند با اشاره به بعضی از کاستی‌ها در این دبیرستان پسرانه گفت: تأخیر در رسیدن کتاب‌های درسی به دانش‌آموزان این دبیرستان، تدریس همه دروس کتاب‌ها در یک جلسه توسط دبیر مربوطه با توجه به تأخیر در رسیدن کتاب‌های درسی از جمله این مشکلات است.

وی افزود: ظاهر نامناسب مدرسه و نداشتن امکانات سخت افزاری با توجه به دریافت مبلغ 70 هزار تومان از هر دانش‌آموز در روز ثبت نام، کمبود نیروی مدیریتی و به دنبال آن نداشتن نظم و انضباط در مدرسه منجر به خروج دانش‌آموزان در زنگ‌های دوم و سوم از مدرسه می‌شود.

فرماندار آبادان در پایان این جلسه با توجه به اظهارات نماینده دبیرستان اروند خطاب به رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان گفت: یک تیم خاص بازرسی برای رسیدگی به مشکلات این دبیرستان مشخص و به محل آموزشگاه فرستاده شود.

انتهای‌پیام/72002/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول