اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل تاکید کرد

استفاده از توان علمی سازمان نظام مهندسی در امور شهرداری

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل بر استفاده از توان علمی سازمان نظام مهندسی استان در مسائل مربوط به شهرداری تاکید کرد.

استفاده از توان علمی سازمان نظام مهندسی در امور شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، صدیف بدری در دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان با شهردار اردبیل ضمن تسلیت ایام محرم، اعتماد جامعه مهندسی استان به اعضای جدید هیئت مدیره را فرصت و نعمتی از سوی خداوند متعال عنوان کرد و اظهار داشت: اعضای هیئت مدیره باید از این فرصت در راستای تحقق اهداف عالی نظام مهندسی استفاده کنند.

وی از حضور حداکثری اعضای نظام مهندسی در ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره با ارائه خدمت بی‌منت تشکر و قدردانی کرد.

شهردار اردبیل تعامل هر چه بیشتر نظام مهندسی ساختمان و شهرداری را به نفع هر دو سازمان و مردم دانست و گفت: شهرداری اردبیل می‌تواند کمک‌های جامعی به هیئت مدیره نظام مهندسی در راستای خدمت به جامعه مهندسی ارائه کند که در نهایت منجر به خدمت به مردم خواهد شد.

بدری همچنین خواستار اصلاح برخی کاستی‌ها و تقویت نقاط قوت در نحوه ارائه خدمات به آحاد جامعه شد و خاطرنشان کرد: از نظام مهندسی استان انتظار می‌رود شهرداری را از توان و دانش فنی اعضای خود در زمینه ترافیک شهری بهره‌مند ساخته و در این راستا به تمامی پیشنهادات سازمان نظام مهندسی جامه عمل خواهد پوشاند.

این مسئول ادامه داد: در وضعیت کنونی مهندسان به غیر از بعد فنی طرح‌های خود، باید بعد اقتصادی آن را نیز لحاظ کنند و در این راستا فرهنگ‌سازی قوانین مبحث 19 مقررات ملی ساختمان به طور جدی پیگیری شده و در طراحی نمادهای ساختمانی معماری ایرانی اسلامی لحاظ شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم از زحمات شهردار اردبیل به دلیل حضور در پنجمین دوره هیئت مدیره نظام مهندسی با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/62003/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول