اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهری استانداری کرمان:

شهرداری‌ها به کمک مردم و مسئولان نیاز دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور شهری استانداری کرمان گفت: عمران و آبادانی شهرها نیازمند پیگیری و کمک مسئولان و مردم به شهرداری‌ها است.

شهرداری‌ها به کمک مردم و مسئولان نیاز دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، سیدمجتبی ثمره‌هاشمی بعد از ظهر امروز در آیین معارفه نخستین شهردار شهر بلوک اظهار داشت: تلاش‌های مسئولان سبب شد، آنچه حق مردم بلوک بود، امروز محقق شود هر چند که این اتفاق باید زودتر از این می‌افتاد.

وی با بیان اینکه شهرداری، شهرداری نمی‌شود، مگر اینکه مردم کمک کنند و پیگیری و کمک مسئولان نیاز است، اما اگر کمک مردم نباشد، این پیگیری‌ها کم‌نتیجه است، افزود: اعتباراتی که دولت اختصاص می‌دهد، کفاف انجام پروژه‌های عمرانی را نمی‌دهد و کمک مردم است که این همه عمرانی و آبادانی در شهرها حاصل شده است.

فرج‌الله عارفی نماینده شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: شما امروز یکی از محصول‌های وحدت و هماهنگی خود را برداشت می‌کنید، با بصیرت شما نخستین گام در زمینه خدمت‌رسانی به مردم بخش اسماعیلی و بلوک با راه‌اندازی شهرداری در این منطقه برداشته شد.

وی با بیان اینکه آنچه که کمک می‌کند ما به حق خود برسیم، اتحاد در سایه ولایت است تا همه با هم بتوانیم فرصت‌های لازم برای توسعه را فراهم کنیم، افزود: باید تلاش کنیم، به سمتی برویم که از ظرفیت‌های موجود برای توسعه منطقه استفاده کنیم.

به گزارش فارس، در این آیین که با حضور مسئولان محلی برگزار شد، بهروز پناهنده به عنوان نخستین شهردار شهر بلوک معرفی شد.

انتهای پیام/80002/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول