اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

شریان‌های شهری اصفهان درجه‌بندی شوند/ شهروندان از رفتار کارمندان شهرداری شاکی هستند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شریان‌های اصلی شهر باید درجه بندی شوند چرا که با مشخص شدن نوع شریان‌های درجه یک و دو، شهرداری در ارائه خدماتی مانند ایجاد خط‌های اتوبوس سریع‌السیر با مدیریت بهتری اقدام می‌کند.

شریان‌های شهری اصفهان درجه‌بندی شوند/ شهروندان از رفتار کارمندان شهرداری شاکی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامرضا شیران ظهر امروز در جلسه شورای شهر با بیان اینکه مترو نیاز اولیه مردم اصفهان است، اظهار کرد: هم‌اکنون تکمیل خط یک مترو و راه‌اندازی خط دو آن نسبت به تکمیل اجلاس سران در اولویت است.

وی با تاکید به اینکه مردم باید احساس رضایت از مدیریت شهرداری داشته باشند، افزود: شهرداری باید هر چند وقت یک‌بار دوره‌های خاص آموزشی را برای چگونگی برخورد کارمندان با مردم برپا کند.

عضو شورای اسلامی شهراصفهان تصریح کرد: برخورد ناشایست برخی از کارمندان شهرداری با مردم سبب اعتراضات زیادی شده است.

وی گفت: ممکن است یک کارمند شهرداری نتواند مشکلی از ارباب‌رجوع خود برطرف کند، اما با حسن اخلاق، می‌تواند رضایت نسبی مشتری را فراهم کند.

شیران ادامه داد: زمانی که یک ارباب رجوع علاوه بر برطرف نشدن مشکلات خود با سوء رفتار برخی از کارمندان نیز مواجه می‌شود به طور حتم شکایت مردم را به دنبال دارد.

وی همچنین در ادامه صحبت های خود به قانون اصلاح حقوق کارگران شهرداری اشاره کرد و گفت: شهرداری باید بودجه لازم را در این امر محاسبه و آمار به دست آمده را نیز در اختیار اعضای شورای شهر قرار دهد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به وجود برخی از اختلاف نظرها بین اعضای شورای شهر تاکید کرد: با مشاهده برنامه تلویزیونی شهر افسوس می‌خورم که چرا جلسات ویژه‌ای در این برنامه برای تدارک طرح مشکلات و رفع آن برگزار نکردیم.

وی یکی از نیازهای عمده اصفهان را برطرف کردن مشکلاتی مانند تأمین شایسته حمل و نقل همگانی، مکانیزه کردن کرایه‌ها و ایجاد خط ویژه مترو عنوان کرد و افزود: با وجود تمامی تلاش های صورت گرفته اما باید این مقوله مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

شیران گفت: همچنین باید توجه بیشتری به تکمیل نیازهای خیابان‌های شمالی ـ جنوبی و شرقی ـ غربی معطوف شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان درجه‌بندی خیابان‌ها را از اهم وظایف مدیریت شهرداری دانست و گفت: با این درجه بندی و مشخص شدن نوع شریان‌های درجه یک و دو، شهرداری اصفهان در ارائه خدماتی مانند ایجاد خط‌های اتوبوس سریع‌السیر و سایر موارد با مدیریت بهتری اقدامات خود را ارائه می‌کند.

وی عدم توجه به درجه‌بندی خیابان‌ها را ایجاد مشکلاتی مانند استرس و درگیری‌های اجتماعی برای مردم عنوان کرد و گفت: با این اقدام می‌توانیم عدالت را گسترش دهیم.

وی اشاره‌ای به تقاطع‌های غیرهمسطح کرد و گفت: در صورت نادیده گرفتن این اصل شاهد افزایش سرعت و کاهش تأخیر در تقاطع‌ها هستیم.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول