اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

اهمیت نماز در فعالیت‌های فرهنگی شهرداری نهادینه شده است

خبرگزاری فارس: شهردار فرون آباد با بیان اینکه اهمیت نماز در مجموعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی شهرداری نهادینه شده است، گفت: بسترسازی برای اشاعه نماز و ترویج احکام الهی از اهم وظایف فرهنگی و دینی مدیران شهری است.

اهمیت نماز در فعالیت‌های فرهنگی شهرداری نهادینه شده است

علی‌بند علیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با ترویج و اشاعه فرهنگ نماز در بین قشرهای مختلف مردم اظهار داشت: نماز به عنوان رکن رکین دین و زمینه‌ساز هدایت و اصلاح جامعه به سمت معنویات و حسنات باید در سطح جامعه ترویج شود.

وی افزود: برای دست‌یابی به این مهم تمام مسئولان و متولیان فرهنگی، روحانیت، مساجد و کانون‌های فرهنگی، فرهنگسراها، مراکز آموزشی و پژوهشی و مهم‌تر از همه خانواده‌ها وظیفه و تکلیف شرعی و دینی دارند.

بندعلیان گفت: خوشبختانه اهمیت نماز در مجموعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی شهرداری نهادینه شده و در حال حاضر برنامه‌ریزی‌های کلانی در راستای ترویج نماز از سوی شهرداری در بین کارکنان داخل مجموعه و نیز سطح شهر انجام گرفته است.

انتهای پیام/2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول