اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی جم:

حضور شهرداری جم در نمایشگاه مدیریت شهری موفقیت‌آمیز بود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی جم گفت: حضور شهرداری جم در نمایشگاه مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های کشور موفقیت‌آمیز بود.

حضور شهرداری جم در نمایشگاه مدیریت شهری موفقیت‌آمیز بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، سید علیرضا سجادی ظهر امروز در نشست مسئولان جم اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شهرستان جم و تلاش برای جلب رضایت مردم از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان در شهرستان است.

رئیس شورای اسلامی شهر جم با بیان اینکه شهر جم در یک دهه اخیر یک تحول عمیق را در بخش‌های مختلف تجربه کرده است، افزود: پس از تاسیس شهرداری جم، خدمات‌دهی و پیشرفت شهر، سمت و سو گرفته و ناظران بیرونی که این شهر را پس از سال‌ها می‌بینند بر این موضوع صحه می‌گذارند.

سجادی با بیان اینکه در کار شهرداری جم نیز مانند هر سیستم و مجموعه‌ دیگری ایرادات و مشکلاتی وجود دارد، خاطرنشان کرد: کارکنان شهرداری و اعضاء شورای اسلامی شهر جم دغدغه توسعه و پیشرفت شهر را داشته و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی با اشاره به حضور موفق شهرداری جم در سومین نمایشگاه مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های کشور، این نمایشگاه را ایرانی کوچک خواند و اذعان داشت: حضور شهرداری‌های سراسر کشور در زیر یک سقف، این نمایشگاه را به ایرانی کوچک تبدیل کرد که دستاوردهای خوبی برای شهرداری‌ها به دنبال دارد.

سجادی، معرفی شهر و شهرستان، استفاده از ایده‌های نو، تجارب، مشاهده نقاط قوت و ضعف عملکرد و آشنایی با دیگر شهرداری‌ها را از جمله دستاوردهای این نمایشگاه برای شهرداری‌ها عنوان کرد و افزود: علاوه بر این، شرکت‌های مرتبط با کار شهرداری‌ها نیز به معرفی آثار و تولیدات خود می‌پردازند که زمینه مناسبی را برای آشنایی با آخرین فناوری‌ها، ماشین‌آلات و تجهیزات شهری فراهم می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر جم استقبال از غرفه شهرداری جم در این نمایشگاه را خوب ارزیابی کرد و گفت: رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، فرماندار شهرستان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، اعضاء شوراهای اسلامی و شهرداران استان بوشهر، کارشناسان و... از این غرفه بازدید کردند.

سجادی بیان کرد: امروز شورای اسلامی و شهرداری و سایر دستگاه‌ها با تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و ارتقای خدمات‌رسانی به مردم فعال هستند.

انتهای پیام/2451/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول