اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ارتقای سطح خدمات انجام شد

اختصاص 8 میلیارد ریال به تجهیز یگان خودرویی شهرداری آبسرد

خبرگزاری فارس: شهردار آبسرد از اختصاص 8 میلیارد ریال به تجهیز یگان خودرویی این نهاد برای ارتقای سطح خدمات خبر داد.

اختصاص 8 میلیارد ریال به تجهیز یگان خودرویی شهرداری آبسرد

عبدالله متولی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: خرید این تجهیزات خودرویی در راستای ارتقای سطح خدمات ناوگان ماشین‏آلات شهرداری آبسرد صورت گرفت.

وی ادامه داد: همچنین خارج کردن خودروهای فرسوده از چرخه خدماتی شهر و جایگزینی ماشین‏آلات جدید از دیگر اهداف اختصاص این میزان اعتبار بود.

متولی اضافه کرد: سه دستگاه خودروی ایسوزو با قابلیت تخلیه و بارگیری به صورت کمپرسی و یک دستگاه دیگر از این نوع خودرو با قابلیت جمع‏آوری مکانیزه زباله به ناوگان خودرویی شهرداری آبسرد افزوده شد.

شهردار آبسرد افزود: همچنین برای تجهیز ستاد مدیریت بحران شهرداری و ارائه خدماتی شایسته در زمان بروز حوادث احتمالی به‏ ویژه در مسیرهای برف‏گیر و صعب‏العبور فصول سرد سال یک دستگاه وانت دوکابین نیسان پیکاپ برخوردار از دنده کمکی خریداری شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، تجهیز ناوگان آتش‏نشانی برای خدمات‏رسانی به حادثه‏دیدگان سوانح احتمالی و اعزام سریع نیروهای امداد و نجات به محل در کم‏ترین زمان ممکن برای کاهش خسارات ناشی از آن در دستور کار قرار گرفت و دو دستگاه کامیون رنو «میدلام» آتش‏نشانی خریداری شد.

متولی اضافه کرد: خدمات شهری و واحد روابط عمومی شهرداری آبسرد نیز از تجهیز یگان خودرویی باز نماندند؛ این دو واحد برای سهولت در انجام وظایف ذاتی خود از یک دستگاه نیسان بهره‏مند شدند.

شهردار آبسرد افزود: یک دستگاه خودروی نمک‏پاش مکانیزه برای تغییر در روند اجرای طرح نمک‏پاشی در سطح معابر عمومی و حذف سامانه‏های سنتی این خدمت خریداری شد.

وی ادامه داد: خودروی مخصوص شست‏و‏شوی سطل‏های زباله سطح شهر نیز در راستای ارتقای سطح بهداشت شهروندان و جلوگیری از بروز آلودگی‏های محیطی به یگان خودرویی شهرداری آبسرد افزوده شد.

متولی اضافه کرد: همچنین یک دستگاه «بیل بکو مدل ام.اس.تی» برای تجهیز واحد خدمات شهری شهرداری خریداری شده است.

انتهای پیام/2568/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول