اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی خواستار شد

مشارکت شهرداری‌ها برای ایجاد سر‌پناه شبانه کارتن خواب‌ها

خبرگزاری فارس: جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی با اشاره به آغاز فصل سرما خواستار مشارکت شهرداری‌ها برای ایجاد سر‌پناه شبانه کارتن خواب‌ها که عمدتاً معتاد هستند، شد.

مشارکت شهرداری‌ها برای ایجاد سر‌پناه شبانه کارتن خواب‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا یزدان‌پناه ظهر امروز در نشست اتاق فکر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی با بیان اینکه مراکز سرپناه شبانه با عنوان شلتر فعالیت دارند، اظهار کرد: هم‌اکنون صرفاً یک مرکز زیر نظر بهزیستی برای معتادان داریم که سال گذشته 59 نفر و امسال 35 نفر را زیر پوشش دارد.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه مرکز سرپناه شبانه شلتر مربوط به شهرداری‌ها در خراسان شمالی وجود ندارد،‌ بر همکاری این مجموعه‌ها برای ایجاد مراکز شلتر تاکید کرد.

یزدان‌پناه همچنین با اشاره به اقدامات درمانی و حمایت‌های اجتماعی انجام شده توسط دستگاه‌ها در سال جاری اظهار کرد: بر همین اساس امسال آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به 130 نفر از افراد زیر پوشش ارائه شده و تا پایان امسال ادامه خواهد داشت.

وی ارائه خدمات مشاوره پزشکی به دو هزار و 560 نفر را از دیگر اقدامات بخش درمان و حمایت‌های اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اعلام کرد.

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اعتیاد نوعی بیماری است، تصریح کرد: باید با این دید برای درمان و بازگشت شرافتمندانه آنان به جامعه تلاش کرد.

وی افزود: امروز دشمنان نظام برای ضربه زدن از مقاصد مختلفی وارد می‌شوند و اعتیاد مهم‌ترین شیوه پلید آنان است؛ از این رو باید جوانان را نسبت به آثار سوء مواد مخدر آگاه کرد.

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی اساس فعالیت‌های این شورا را آموزش‌های پیشگیری عنوان کرد که در سطوح مختلف در حال انجام است. 

انتهای پیام/63002/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول