اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای شهر اصفهان هم حاشیه‌ای شد

از اعتراض شیران به رفتار کارمندان شهرداری تا پاسخگویی بلند حاج‌رسولیها در تریبون شهر

خبرگزاری فارس: در جلسه امروز شورای شهر اصفهان که همیشه جوی آرام داشت، با اعتراض یکی از اعضای شورای شهر به رئیس شورا این جلسه تبدیل به یک جلسه حاشیه‌ای بین اعضا شد که سرانجام این دو عضو شورای شهر، تریبون شهر تلویزیون را برای روشن شدن قضیه پیشنهاد کردند.

از اعتراض شیران به رفتار کارمندان شهرداری تا پاسخگویی بلند حاج‌رسولیها در تریبون شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جلسه شورای اسلامی شهر امروز اصفهان با وجودی که مباحث مختلفی را با محوریت متروی اصفهان مطرح کرد، اما با حاشیه‌ای نه چندان خوشایند از برخورد حاج‌رسولیها رئیس شورای اسلامی شهر با یکی از اعضای شورا همراه بود.

غلامرضا شیران که راه چند ساله‌ای را در مباحث مختلف شهری داشته است اصولا در جلسات مختلف شورای شهر دیدگاه مقایسه‌ای با الگوهای موفق شهری دارد.

وی با طرح مباحثی از جمله متروی اصفهان، حقوق شهروندی و سایر مسائل عمرانی شهر اصفهان گاهی مواقع دیدگاهی مخالف سایر اعضای شورای شهر دارد.

امروز نیز این عضو شورای شهر با طرح عدم رعایت تکریم ارباب رجوع از سوی کارمندان شهرداری و طرح این موضوع در بین رسانه‌های استان مورد توجه سایر اعضای شورا شهر واقع شد.

شیران همچنین با اعتراض به اینکه چرا اعضای شورای شهر در جریان جزئیات آمار و اطلاعات اقدامات شهرداری قرار داده نمی‌شوند تا بهتر بتوانند تصمیم‌گیری کنند، مورد اعتراض لفظی حاج‌رسولیها رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان واقع شد.

حاج‌رسولیها در پاسخ به سؤال شیران که گفت: شهرداری باید قانون اصلاح دستمزد کارگران و سایر موارد از این دست را به شورا اطلاع دهد، پاسخ داد؛ ما دست شما را نبسته‌ایم و شما مطالب خود را دارید بیان می‌کنید.

وی در حالی که با صدای بلند صحبت می‌کرد، خطاب به شیران گفت: من 30 سال تجربه کاری در امور شهری دارم که شیران در جواب گفت، این 30 سال هم جای بحث دارد.

شیران خطاب به رئیس شورای شهر گفت: تمام صحبت‌های خود را رودرروی مردم در تریبون شهر مطرح کنید.

انتهای پیام/2301/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول