اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خرم‌آباد:

عملکرد کارکنان شهرداری خرم‌آباد در خدمت‌رسانی به عزاداران رضایت‌بخش بود

خبرگزاری فارس: شهردار خرم‌آباد با تقدیر از پرسنل خدمات شهری این شهرداری گفت: عملکرد کارکنان شهرداری خرم‌آباد در خدمت‌رسانی به عزاداران در ایام دهه محرم رضایت‌بخش بود.

عملکرد کارکنان شهرداری خرم‌آباد در خدمت‌رسانی به عزاداران رضایت‌بخش بود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری خرم‌آباد، هرمز نصیری با اشاره به اینکه عملکرد کارکنان شهرداری در خدمت‌رسانی به عزادارن رضایت‌بخش بوده است، گفت: تمام نیروهای اجرایی شهرداری در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی بیش از پیش و با دقت نسبت به آماده‌سازی شهر برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان همت کردند.

وی با تأسی از فرموده امام خمینی (ره) که فرمودند هرچه داریم از محرم و صفر است، خاطرنشان کرد: تاسوعا و عاشورا روز تجلی اوج معرفت و ارادت است و ما نیز باید هرچه در توان داریم، در این روزها عرضه کنیم.

نصیری افزود: 17 اکیپ از پرسنل اجرایی شهرداری بعد از مراسم عزاداری نسبت به جمع‌آوری ضایعات و نخاله‌ها و همچنین نظافت و شست‌وشوی معابر اقدام کردند.

وی افزود: در این اقدام ضربتی با بهره‌گیری از ماشین‌آلات سبک و سنگین شهرداری و با فعالیت ایستگاه‌های هفت‌گانه آتش‌نشانی در کمتر از سه ساعت کار پاکسازی و شست‌وشوی بیش از 400 جایگاه عزاداری به پایان رسید و امید است که عزاداری مردم شریف خرم‌آباد مورد قبول حضرت حق و سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) قرار گیرد.

انتهای پیام/85001/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول