اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بنا بر اعلام شورای شهر

تعرفه خانه‌های کودک شهرداری تا پایان سال تغییر نمی‌کند

خبرگزاری فارس: خانه‌های کودک سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین بنا بر اعلام شورای شهر این شهر تا پایان سال جاری نباید نسبت به افزایش تعرفه کلاس‌های آموزشی خود اقدام کند.

تعرفه خانه‌های کودک شهرداری تا پایان سال تغییر نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، خانه کودک سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در فصول مختلف سال برنامه‌های متنوعی را برای کودکان سه تا هفت سال برگزار می‌کند که در زمستان سال جاری نیز این کلاس‌ها ادامه خواهد داشت.

در ترم زمستان این خانه، کلاس‌های متنوعی شامل قرآن، زبان انگلیسی، موسیقی، کاردستی، سفال، نقاشی، خلاقیت، شعر و قصه برگزار می‌شود.

هر یک از کلاس‌های ترم زمستان به دو بخش مقدماتی و پیشرفته تقسیم می‌شود که ضمن انجام این مهم سعی شده خلاقیت‌های آموزشی در برگزاری آنها در نظر گرفته شود.

به عنوان نمونه در کلاس قرآن خانه کودک از مهارت اشاره برای آموزش مفاهیم و آیات قرآنی به کودکان بهره برده می‌شود و یا در کلاس آموزش زبان انگلیسی مهارت نوشتن و مکالمه به صورت جداگانه آموزش داده می‌شود.

در ترم پاییز حدود 170 نفر از کودکان توانستند از کلاس‌های متنوع فرهنگسرا بهره ببرند چرا که ظرفیت هر کلاس خانه کودک بین 15 تا 18 نفر است که با توجه به استقبال شهروندان دیگر گنجایش برای ثبت‌نام بیشتر باقی نخواهد ماند.

بر اساس نظرسنجی انجام شده از والدین کودکانی که در این مرکز ثبت نام کرده‌اند، مشخص شد که اغلب آنان از نحوه آموزش، فضای آموزشی و تعرفه کلاس‌ها رضایت کامل داشته‌اند.

این سازمان اعلام کرده است: بنا به گفته شهروندان، تعرفه کلاس‌های خانه کودک بسیار پایین‌تر و حتی نصف شهریه کلاس‌هایی است که دیگر مراکز شهر قزوین از هنرجویان اخذ می‌کنند.

خانه کودک سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین بنا به اعلام شورای شهر تا پایان سال جاری نباید نسبت به افزایش تعرفه کلاس‌های آموزشی خود اقدام کند، ضمن اینکه میزان شهریه هر کلاس به تأیید این شورا رسیده است.

انتهای پیام/2667/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول