اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج کارمندی شهرداری تبریز:

همه واجدان شرایط عضو بسیج کارمندی شهرداری می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج کارمندی شهرداری تبریز گفت :همه واجدان شرایط عضو بسیج کارمندی شهرداری می‌شوند.

همه واجدان شرایط عضو بسیج کارمندی شهرداری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، زین العابدین‌زاده با حضور در شهرداری منطقه پنج در جمع کارمندان با بیان اینکه عضویت بیش از دو هزار و 800 نفر از کارمندان شهرداری در بسیج نشان دهنده علاقمندی پرسنل این مجموعه به بسیج است، اظهار کرد: همه کسانی که واجد شرایط باشند عضو بسیج کارمندی شهرداری خواهند شد.

فرمانده بسیج کارمندی شهرداری تبریز همچنین با اشاره به برگزاری برنامه‌های مذهبی و دینی در مجموعه‌های وابسته به شهرداری گفت: برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌تواند در ارتقای فرهنگی کارمندان مؤثر باشد. 

زین‌العابدین‌زاده به تشکیل طرح حلقه صالحین اشاره کرد و افزود: این طرح جزو تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که بنا داریم به بهترین شکل آن را اجرا کنیم.

شهردار منطقه پنج نیز با بیان اینکه هر مجموعه و سازمانی دارای فرهنگی ویژه است، گفت: بدون توجه به فرهنگ‌های ویژه هرگونه برنامه‌ریزی در ادارات بی‌اثر خواهد بود.

یعقوب هوشیار با بیان اینکه از نیروی بسیج در پیشبرد امور فرهنگی و اجتماعی و فرهنگ‌سازی در جامعه باید به نحو احسن استفاده کرد، ادامه داد: در مواقع بحرانی مثل زلزله در صورتی که آموزش و مهارت‌های لازم و تخصصی به اعضای بسیج داده شود این نهاد مردمی می‌تواند مشکل‌گشا باشد.

وی با بیان اینکهدر امور فرهنگی و اجتماعی شعاع حرکت وسیع است و باید برنامه‌ریزی مدون، عالمانه و هوشمندانه داشت، گفت: شهرداری منطقه پنج آماده همکاری با بسیج در راستای پیاده کردن برنامه‌های این نهاد مردمی است.

انتهای پیام/60001/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول