اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خلخال:

شهرداری خلخال از محدودیت منابع رنج می‌برد

خبرگزاری فارس: شهردار خلخال گفت: شهرستان خلخال به دلیل رکود ساخت و ساز‌ها و همچنین محدودیت فصل کاری از کمبود منابع در‌آمدی رنج می‌برد که در این باب باید چاره‌اندیشی اساسی صورت گیرد.

شهرداری خلخال از محدودیت منابع رنج می‌برد

سید محمد ساده‌روح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: شهر خلخال در سال‌های اخیر توسعه فراوانی یافته و ظرفیت‌های شهری بالاتر رفته اما، نیروهای کاری شهرداری همچنان ثابت مانده است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای موجود خدماتی و شهری شهرداری خلخال همانند 10 یا 20 سال گذشته است و تغییری در افزایش نیرو در جهت بهره‌وری شهری به عمل نیامده است.

شهردار خلخال یادآور شد: هم‌اکنون شهر خلخال با 160 نیروی خدماتی و شهری در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است و جا دارد توجه شورای اسلامی شهر خلخال و مسئولان شهرستان افزایش یافته و به حد قابل قبول برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم خلخال باشد.

ساده‌روح گفت: ظرفیت درآمدزایی شهرداری خلخال پایین بوده و این شهرداری با تمام توان در حال عمران و آبادانی شهر خلخال است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: شورای اسلامی و مسئولان و شهرداری در تلاش هستند تا گره کور درآمدزایی شهرداری خلخال باز شده و شهرداری قدم‌های سریع‌تری را در بحث عمران و آبادانی شهر بردارد.

شهردار خلخال بیان داشت: امسال بیش از 12 هزار تن آسفالت صرف بهسازی و ترمیم آسفالت معابر شهر خلخال شده است.

ساده‌روح افزود: امسال سعی کرده‌ایم از منابع داخلی کاستی‌های شهر را برطرف کرده و اگر صدور چند مجوز از شورای اسلامی شهر نبود ما اکنون در تامین برخی از هزینه‌ها با مشکل مواجه بودیم.

وی به درآمد هشت ماه شهر خلخال اشاره کرد و ادامه داد: درآمد شهرداری خلخال در هشت ماه گذشته 2 میلیارد و 100 میلیون تومان بوده که بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان آن صرف عمران شهری شده است.

شهردار خلخال در خصوص توجهات ویژه استاندار به شهرستان خلخال در خصوص اختصاص 500 میلیون تومان به حوزه شهرداری خلخال نیز تصریح کرد: اگر این اعتبارات مصوب شده و تخصیص کامل یابد شهر خلخال متحول خواهد شد.

ساده‌روح به دغدغه مسئولان شهر در خصوص عمران و آبادانی شهر خلخال اشاره کرد و گفت: شهرداری خلخال در حال حاضر وارث 3 میلیارد تومان بدهی شهرداران گذشته است که این موضوع نیز باعث مشکلات عدیده در حوزه شهرداری خلخال شده است.

این مسئول در خصوص کمبود نیرو در شهرداری خلخال نیز یادآور شد: در سال گذشته حدود 30 نفر از نیروهای خدماتی و شهری بازنشسته شده‌اند که اکثراً نیروهای خدماتی بازنشسته شده‌اند و کل شهر خلخال با 160 نیرو در حال اداره است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار خلخال خواستار حمایت ویژه از شهرداری به عنوان نهاد خودگردان شد و عنوان کرد: شهرداری خلخال نیز تمام تلاش کاری خود را با همکاری شورای اسلامی شهر در جهت عمرانی و آبادانی بیشتر شهر خلخال به کار خواهد گرفت.

وی در پایان گفت‌و‌گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل از تلاش‌های نماینده مردم خلخال و کوثر در جهت پیگیری مسائل و مشکلات شهرداری خلخال در مجلس تجلیل کرد.

انتهای پیام/62008/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول