اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان خبر داد

پذیرش 966 طرح دام و طیور در بانک کشاورزی زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان گفت: 966 فقره پرونده طرح‌های دام و طیور در قالب طرح توسعه کشاورزی توسط بانک کشاورزی استان زنجان پذیرش شده است.

پذیرش 966 طرح دام و طیور در بانک کشاورزی زنجان

بهزاد نیکخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بیشترین سهم پرونده‌های طرح توسعه کشاورزی معرفی شده به بانک‌های استان زنجان در زمینه دام و طیور و آبزیان است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 449 فقره پرونده در زمینه مکانیزاسیون در قالب طرح توسعه کشاورزی به شعب مختلف بانک کشاورزی استان زنجان معرفی شده است، خاطرنشان کرد: 313 پرونده نیز در زمینه صنایع تبدیلی کشاورزی بوده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه 966 فقره از پرونده‌های طرح توسعه کشاورزی در شعب بانک کشاورزی استان زنجان در زمینه دام و طیور است، ادامه داد: این پرونده‌ها 50 درصد از اعتبارات را به خود اختصاص داده‌ است.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون قرارداد یک‌هزار و 664 طرح توسعه کشاورزی در بانک کشاورزی استان زنجان منعقد شده است، تصریح کرد: مجموع اعتبارات پرداختی به این طرح‌ها 405 هزار و 71 میلیون ریال برآورد شده است.

نیکخواه با اشاره به اینکه پرونده پرداخت تسهیلات 21 تعاونی توسط بانک کشاورزی پذیرش شده است، یادآور شد: 9 مورد از این تعاونی‌ها، تعاونی مهر عنوان شده است.

وی در زمینه پرداخت تسهیلات به متقاضیان طرح‌های توسعه با بیان اینکه بانک کشاورزی در حال حاضر در این زمینه با رشد 35 درصدی مواجه شده است، اظهار داشت: تعداد پرونده‌ها نیز 12 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/73006/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول