اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان خبر داد

معرفی 2260 طرح به بانک کشاورزی استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان گفت: 2 هزار و 260 فقره طرح به بانک کشاورزی استان زنجان معرفی شده است.

معرفی 2260 طرح به بانک کشاورزی استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهزاد نیکخواه ظهر امروز در نوزدهمین جلسه ستاد توسعه کشاورزی استان اظهار داشت: طرح‌های معرفی شده به بانک‌های استان زنجان برای هزار و 472 نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تعداد پرونده خالص طرح‌های معرفی شده به بانک کشاورزی 2 هزار و 260 فقره اعلام شده است، خاطرنشان کرد: مجموع طرح‌های در دست بررسی نیز 49 فقره است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه 200 طرح توسعه کشاورزی معرفی شده به بانک کشاورزی در استان زنجان به تصویب رسیده است، تصریح کرد: قرارداد پرداخت تسهیلات هزار و 464 طرح نیز منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد پرونده‌های معرفی شده به بانک کشاورزی از تاریخ 21 آبان ماه سال‌جاری تا 9 آذر ماه 303 فقره است، ادامه داد: مبلغ پرونده‌های معرفی شده نیز 91 میلیارد ریال برآورد شده است.

نیکخواه با اشاره به اینکه 256 فقره پرونده طرح توسعه کشاورزی در شعب بانک کشاورزی استان پذیرفته شده است، اضافه کرد: مبلغ این پرونده‌ها نیز 132 هزار و 826 میلیون ریال اعلام شده است.

وی با بیان اینکه 73.6 درصد از پرونده‌های پذیرفته شده در بانک‌های استان زنجان مصوب و قرارداد آن عقد شده است، یادآور شد: مبلغ پرونده‌های مصوب و قراردادی نیز نسبت به پرونده‌های پذیرفته شده 55.7 درصد برآورد شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان حداکثر سرانه طرح‌های توسعه کشاورزی را در دو هفته گذشته 30 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در حال حاضر سرانه این طرح‌ها به 50 میلیون ریال رسیده است.

وی اظهار داشت: شهرستان زنجان کمتر از 50 درصد از اعتبارات تخصیصی طرح توسعه کشاورزی را جذب کرده است.

نیکخواه بیشترین سهم مربوط به ارائه تسهیلات را در بخش توسعه کشاورزی استان زنجان به پرونده‌های معرفی شده در زمینه دام و طیور اعلام کرد و اضافه کرد: طرح‌های مربوط به مکانیزاسیون نیز سهم بیشتری برای دریافت تسهیلات به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/73006/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول