اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه اول محرم

100 گفتمان دینی در شبانکاره برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره گفت: در دهه اول محرم، 100 گفتمان دینی در شبانکاره برگزار می‌شود.

100 گفتمان دینی در شبانکاره برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان شبانکاره با تسلیت ایام عاشورا و تاسوعای حسینی اظهار داشت: عزاداری این ایام با برنامه‌ریزی و نظم خاصی در سطح منطقه اجرایی شده و استقبال مردم بسیار خوب بوده است.

وی از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در شبانکاره خبر داد و افزود: این همایش به منظور بیعت با امامت و ولایت و همدردی با علی‌اصغر (ع) و تربیت عاشورایی در زندگی فرزندان این مرز و بوم در روز ششم محرم در حسینیه ولی عصر(عج) با حضور مادران و شیرخوارگان این بخش برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره از برگزاری بیش 100 گفتمان دینی با موضوعات مختلف در مدارس بخش شبانکاره خبر داد و خاطر نشان کرد: این تعداد گفتمان دینی در دهه اول محرم به همت تبلیغات اسلامی شبانکاره و با هماهنگی اداره آموزش و پروش گفتمان دینی در مدارس این بخش برگزار می‌شود.

نیک‌نژاد تصریح کرد: در دهه اول محرم با همکاری روحانیون اعزامی بیش 100 گفتمان دینی با موضوعات جوان و ولایت فقیه، جوان و نماز، عاشورا و نماز، اخلاق اسلامی، آسیب‌های اجتماعی، جنگ نرم سایبری، پخش فیلم‌های ماهواره‌ای و مخربات آن در جامعه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم ورود نمادین کاروان ابا عبدالله‌الحسین (ع) در شبانکاره گفت: این مراسم در اولین روز محرم با همکاری تبلیغات اسلامی شبانکاره و هیئت مذهبی علی‌اکبر (ع) برگزار شد.

امام جمعه شبانکاره نیز ضمن تسلیت ایام محرم بیان داشت: عاشورای حسینی باید دور از انحرافات و بدعت برگزار شود و به بیان حقایق عاشورا بیشتر توجه داشت و باید از آسیب‌های اجتماعی که باعث بدعت می‌شود بپرهیزیم.

حجت‌الاسلام عبدالرسول حمادی افزود: علما، سخنوران و مبلغان باید ایام محرم‌الحرام در مورد قیام امام حسین (ع) به وظیفه خطیر تبلیغ خود عمل کنند.

انتهای پیام/2451/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول