اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شبانکاره خبر داد

پرداخت مستمری به بیش از هزار مددجوی شبانکاره

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شبانکاره از پرداخت مستمری به 1071 مددجوی کمیته امداد شبانکاره خبر داد.

پرداخت مستمری به بیش از هزار مددجوی شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره اسماعیل زارع صبح امروز در دیدار با مددجویان کمیته امداد شبانکاره اظهار داشت: کمیته امداد در چند سال اخیر بیشترین و مؤثرترین خدمات را به جامعه هدف ارائه داده است.

وی افزود: توانمندسازی خانواده‌ها و خودکفایی این عزیزان از اولویت‌های مسئولان کمیته امداد است و به فضل خدا با همکاری خیران و با تلاش بیشتر مسئولان در این مسیر گام برمی‌داریم.

رئیس کمیته امداد شبانکاره از پرداخت مستمری به 1071 مددجوی کمیته امداد شبانکاره خبر داد و بیان داشت: توانمندسازی خانواده‌ها یکی از اهدافی است که این اداره با برگزاری مشاوره‌ها، کلاس‌ها و وام‌های مختلف خواهان محقق شدن این مهم است.

زارع با اشاره به اینکه با انجام فعالیت‌ها برای مددجویان تعدادی از مددجویان خودکفا می‌شوند افزود: در شش ماهه نخست سال بیش از 3.5 میلیارد ریال برای پرداخت مستمری به 1071 خانوار هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد شبانکاره اظهار داشت: می‌کوشیم تا فقر را در جامعه ریشه‌کن سازیم و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

زارع در ادامه از برگزاری کارگاه بهداشت کمیته امداد شبانکاره خبر داد و اذعان داشت: با توجه به اهمیت بهداشت در خانواده‌ها کارگروه آموزش بهداشت در شهر شبانکاره ویژه خانواده‌های مددجو برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه که 30 نفر از مددجویان شرکت کردند 15 نفر آنها مجریان طرح اشتغال و 15 نفر افراد طرح نظام جامع بودند.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شبانکاره همچنین از برپایی کارگاه مشارکت‌های اجتماعی خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمنان حملات فرهنگی خود را معطوف به قشر جوان جامعه ما کرده‌اند لازمه این است که آموزش‌هایی برای آگاهی‌بخشی به آنها داده شود.

وی افزود: در این راستا کارگاه مشارکت‌های اجتماعی با موضوعیت مسائل اجتماعی و تهاجم فرهنگی در کمیته امداد این شهرستان برای جوانان و نوجوانان تحت حمایت برگزار شد.

انتهای پیام/2451/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول