اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

اعطای تسهیلات با بهره بانکی پایین راهی برای رفع مشکلات تولید است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اعطای تسهیلات با بهره بانکی پایین بخشی مشکلات واحدهای تولیدی را در شرایط فعلی رفع می‌کند.

اعطای تسهیلات با بهره بانکی پایین راهی برای رفع مشکلات تولید است

نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با تاکید بر حمایت از تولید اظهار داشت: در حوزه تولید برای اینکه بتوانیم واحدهای تولیدی را برای تولید بیش‌تر تشویق کنیم باید آن‌ها را از نظر تسهیلات بانکی مورد حمایت قرار دهیم.

قاضی‌پور با بیان اینکه عمده مشکل واحدهای تولیدی به ویژه در آذربایجان غربی کمبود نقدینگی است افزود: برای جبران این مشکلات بخش تولید به حمایت‌های ویژه نیاز دارد.

وی با بیان اینکه برای عمل به شعار محوری سال باید از تمام توان خود بهره گیریم خاطر نشان کرد: شعارهای محوری در ابتدای سال توسط مقام معظم رهبری مطرح می‌شود ولی در طول سال به دلیل غفلت ما از اهمیت موضوع به فراموشی سپرده می‌شوند.

قاضی‌پور با بیان اینکه اگر گام‌های خود را استوارتر از گذشته برداریم به موفقیت بزرگی در این عرصه نائل می‌شویم، خاطر نشان کرد: عمل به فرامین رهبری ما را برای رسیدن به کشوری آباد و آزاد یاری می‌رساند به طوری که فرمایشات مقام معظم رهبری را در تمام زمینه‌‌ها نصب‌العین خود قرار دهیم.

وی از اعمال تحریم‌ها علیه ایران اشاره کرد و گفت: نباید از تأثیر تحریم‌ها بر تولید غافل شد چرا که تحریم‌ها تأثیر مستقیم بر تولید داشتند به طوری که کارخانه‌ها برای تهیه مواد اولیه خود با مشکل مواجه بودند.

قاضی‌پور واردات کالاهای مشابه تولید داخلی با کیفیت پایین به کشور را از دیگر عوامل مؤثر در متضرر شدن واحدهای تولیدی عنوان کرد و گفت: باید جلوی واردات بی‌رویه کالا که در طول سال‌های گذشته مطرح شده و کسی به آن جامه عمل نپوشانده است گرفته شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اینکه مصوباتی در جلسات مربوطه داشته باشیم و پس از پایان جلسات آن را به فراموشی بسپاریم درست نیست و اگر مصوباتی در کمیته‌های تخصصی صنعت مورد تصویب قرار می‌گیرند عملیاتی شوند بسیاری از مشکلات در این حوزه رفع می‌شود و شاهد افزایش میزان تولید نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/61001/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول